15|Özür

756 23 3
                                    

"Baba senden bir şey isteyeceğim." dedim. "Söyle birtanem." dediğinde ona baktım. "Hapishanedeki Işıl yüzünden Alp'i kaybettim." dedim ve derin bir nefes aldım.

"Onun yaşamasını istemiyorum." dedim. Babam sorgulamadı, bir şeyler bildiğimi biliyordu.

"Elimden geleni yapacağım."

&

Sabah uyandığımda biraz da olsa kafa dağıtmak için üzerimi giyindim ve az da olsa makyaj yaptım. Dışarı çıktım.

"Baba, ben biraz gezeceğim." dedim, yanına gitmeden hemen önce. "Tamam güzelim. Şeref, Alara sana emanet." dediğinde yanındaki adam başını salladı.

Aral'dan bir iki yaş büyük olmalıydı. Kapımı açtı ve bindim. Sonrasında ise arabanın etrafında dolandı ve arabaya bindi. "Nereye gidiyoruz?" dediğinde gideceğimiz yerin adresini söyledim.

"Tamamdır efendim."

Yaklaşık yarım saat sonra geldiğimizde arabadan indik. "Teşekkür ederim." dedim, yine kapımı o açmıştı.

İlerdeki mağazaya girdim ve elbiselere bakmaya başladım. Bir hafta sonra Berfin'in doğum günüydü ve beni de çağırmıştı. Ona düşüneceğimi söylemiştim. Fakat gidecektim.

Berfin İspanya'da okurken tek konuştuğum arkadaşımdı. Aynı evde kalıyorduk ve aynı sınıftaydık. Buraya gelince uzaklaşmıştık fakat o da İstanbul'a taşınmıştı.

Daha taşınalı üç ay olmuştu fakat Alp'in ölümünden sonra hiçbir şeyi gözüm görmediği için yanına gidememiştim.

"Bunu da alalım." dedim ve kasaya ilerledim. Şeref'i bekledim ve bir süre sonra geldi. "Gidebiliriz." dedim, başını salladı.

Eve geldiğimizde elbiseleri kenara bıraktım ve üzerimi değiştirdim. Aral'a mesaj atmanın mantıksız olmadığını düşündüm.

Alara: Aral nasılsın?

Anında baktı fakat görüldü attı. Bekledim, yazmasını bekledim fakat yazmadı. 5 dakika geçmişti.

Alara: Özür dilerim Aral.

Gördü ve bu sefer yazdı.

Siz: Özür dilerim Aral.
Aral: Bu bir şeyi değiştirmeyecek.

Haklıydı. Onu fazlasıyla kırmıştım.

Alara: Bir an önce geri dön Aral.

Gördü ve yazmadı. Yatağa uzandım ve uyuyakaldım.

&

[1 hafta sonra.]
Alara.

Ve o gün gelmişti, Berfin'in doğum günü bugündü. Elbisemi giydim ve saçımı düzleştirdikten sonra salık bıraktım.

Makyajımı da yaptıktan sonra hazırdım. Hızlıca bir fotoğraf çektim ve evden çıktım. Aral bugün sabah gelmişti, onunla gidecektim. Aslında bu fena değildi.

Koruma +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin