Spider Queen, Y/N (LBD) ile olan önceki anlarını hatırlıyor ama bunu yaparken çok sinirleniyor. Lady Bone Demon imajını düşündüğünde güçlü örümceğe yöneliyor.
Spider Queen: Daha hızlı mühürle! Kimsenin geçmesini istemiyorum!
Güçlü Örümcek: Elimden geldiğince hızlı yapmaya çalışıyorum. (Mühürler)
Syntax: Kraliçem, malzemeleri toplamaya başlayabiliriz. Depo hazır.
Spider Queen: (İç çeker) Güzel güzel. O kızın benimle oynamasına izin vermeyeceğim. Ben kraliçeyim. Eğer kavga istiyorsa ona bir tane vereceğim.
Hunstman Spider Queen'e bakıyor. Spider Queen tehditkar bir şekilde uzuvlarından birini ona dogrultuyor.
Spider Queen: Paylaşacak bir şeyin mi var?
Hunstman: Ah! HAYIR! Sadece leydi... Belki de yapmalıyız... Hiçbir şey. Kraliçem.
Spider Queen, Syntax'e doğru dönüyor.
Spider Queen: Yap şunu.
Syntax korkar ve hızla tuşa basar. Örümcekler yuvalarından çıkıyor.
MK ve ekibiyle MK herkesi çetenin zirvesine çıkardı, bir şey gösterecekti. Onlara 72 dönüşümün gücünün kilidini açtığını ancak bir elinin köpek yavrusuna, diğer elinin ise süpürgeye dönüştüğünü söyler. Mei ve Tang sevinirken ve Pigsy hâlâ şikayet ederken örümceklerden biri Pigsy'nin Erişte Dükkanı tabelasını çalar ve MK onu geri almak için kanalizasyona gider. MK, Spider Queen'in inine geldiğini anlayınca biraz homurdanır ve tabelaya gelir ancak Spider Queen ortaya çıkınca durur, sessiz kalır ve gizlice onları dinler.
MK: Spider Queen mi?!
Spider Queen: Henüz yeterli malzeme yok da ne demek?!
Syntax: Sadece... Zehir olmadan, geçen seferki kadar hızlı bir şekilde inşa etmemizin hiçbir yolu yok.
MK: Spider Queen makinesini yeniden inşa ediyor! Hayır hayır hayır! Bu kötü. Bu çok kötü. Tamam MK. Bir daha şehri ele geçirmesine izin vermeyeceksin. Ne yapman gerektiğini çok iyi biliyorsun. Tüm becerilerimi ve eğitimimi kullanarak, fark edilmeden oraya gizlice girip, o felaket silahı hemen orada işini bitireceğim. Ben de Pigsy'nin Erişte Dükkanı tabelasını ondan geri alacağım. (Kendi kendine gülüyor) İşte küçük çocuk geliyor.
MK boruların arasından ilerler, gölgelerde saklanır. Spider Queen ise hala sınırlı bir şekilde Syntax'e bakıyordu, MK'i fark etmemişti.
Syntax: Örümcek botlar... Kraliçem... Sadece daha fazla zamana ihtiyaçları var-
Spider Queen: Daha fazla zamanım yok! Anlamıyor musun? Bu kadar. Sahip olduğum zaman bu.
Syntax: Evet, ama-
Spider Queen: Bitir şunu!
MK borulardan düşer ve örümcek ekibi küçük MK'ye bakar.
MK: Yip...
Spider Queen: Ne?! Monkie Kid! Bu karmaşanın içinde olmamın sebebi sensin! Seni parçalara ayırmacağım!
Tam Spider Queen ve ekibi MK'ye saldırmak üzereyken MK 72 dönüşümünü kullanır ve Spider Queen ve ekibi durur.
Spider Queen: Bu nedir?!
MK: (Gülüyor) 72 Dönüşümün gücüne bakın.
Ancak MK'nin kendisi dönüşmek yerine elleri bir köpeğe dönüşüyor.
MK: Haydi ama! Hala vuruşlar üzerinde çalışıyorum. Hatta bekleyim. Değiş. (Elini kulağına götürür ve asayı çıkarır) Hayır değiş. Hayır çok tatlısın ama değiş. Hey, daha sonra ellerim olduğunda dövüşsek nasıl olur? Anlaştık mı? Anlaştık. Tamam. Hoşçakal!
MK hızlıca kaçar. Ardından Spider Queen ekibe döner.
Spider Queen: Onu bana getirin!
Spider Queen ve ekibi MK'yi yakalamaya gider ancak onu bulamazlar.
Y/N (LBD) ile
Y/N (LBD) robot hologramıyla bir şeyler yapıyordu. Bunu yaparken saçı aniden beyaz renginde parladı ve Spider Queen'in sesini duydu.
Spider Queen: Onu bana getirin!
Y/N (LBD)'nun saçı yeniden eski rengine döner.
Y/N (LBD): Görünüşe göre Kraliçe'nin kullanışlılığı sona ermeye başlıyor. (Mayor'a döner) Gereksiz parçaları oyundan çıkarma zamanı geldi.
Mayor: (Kıkırdar) Emredersiniz leydim.
Mayor, Spider Queen dışındaki tüm örümcek ekibini öldürür.
Spider Queen ve MK ile
Spider Queen, MK'nin makineyi parçaladığını fark ettiğinde ona yetişti. Ancak makine imha edildi.
Spider Queen: (Gözleri yaşarır ama onları siler ve öfkeyle MK'ye bakar) Her şeyi mahvettin! Her şey bitti çünkü... senin yüzünden...
MK: Sen... onu... onunla dövüşmek için yapıyordun. Lady Bone Demon ile.
Spider Queen: Lady Bone Demon! Yani bu o. (MK'i bırakır ) Peki o öyle istiyorsa...
MK: Evet. O da beni korkutuyor...
Spider Queen: Ben korkmuyorum! Ben kraliçeyim!
MK: Lütfen... Ablam aslında Bone Demon. Bilmiyorum. Belki birlikte çalışırsak-
Spider Queen: (Gülüyor) Birlikte çalışmak mı? Bir çocuğun yardımına ihtiyacım yok. Bu dünyayı ben yöneteceğim. Eskilerden kalmış bir kemik yığını beni durduramaz.
Spider Queen tam MK'ye saldırmak üzereyken MK bir gorile dönüşür ve Spider Queen'i tutar.
Spider Queen: Ne?! Bu nedir?! Sen nasıl?!
MK: Evet! Sonunda kullanabileceğim bir şey.
MK, Spider Queen'i sertçe duvara fırlatıyor. Tam ona karşı son hamlesini yapmak üzereyken ne yaptığının farkına varır ve durur.
Spider Queen: Hükmetmem gerekiyordu... Ben... İyi bir kraliçe olurdum...
MK: Yani... Yani bu kesinlikle doğru değil. Yaklaşık bir gün boyunca görevdeydin ve bu... Ah, çok kötüydü.
Spider Queen: Ben oyunda sadece bir piyonum. Tıpkı senin gibi.
MK: (İç çeker ve kendi biçimini alır) Henüz çok geç değil. Kaçabilirsin.
Spider Queen: Bunu henüz anlamadın mı? Onun olduğu şeyden kaçış yok!
Tuhaf fısıltılar geliyor ve mavimsi bir patlamayla Y/N (LBD) ortaya çıkıyor.
Y/N (LBD): Spider Queen haklı. Kader her zaman seni bulacaktır.
Y/N (LBD) yine MK'nin kafasına giriyor ve bu da MK'nin başını ağrıtıyor.
Spider Queen: Sen. Seni inime girdiğin anda ezmeliydim! (MK'ye) Çocuk! Koş!
Y/N (LBD): Aptal.
Y/N (LBD) güçlerini kullanır ve ölmekte olan örümcek takımı ve mavi topla Spider Queen'e saldırır ve MK de oradan kaçar. Maalesef Spider Queen ölür ve artık kadere bir adım daha yaklaşırlar.
YOU ARE READING
Monkie Kid Bir Savaşçının Hikayesi
FanfictionBu ilk Y/N'li kitabimdir. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar. (Çizim bir arkadaşıma aittir)