Ekipçe, Wukong'un evinde toplanmıştınız. Tang, Pigsy ve Ne Zha koltukta oturuyor; sen diğerleri yerde oturuyordunuz. Wukong ise yüzünde bir sırıtışla panonun yanında konuşmaya başladı.
Wukong: Tamam! Maymun sınıfı ders başladı.
MK: Akıllı Çocuk katılıyor!
MK'in ne zamandan beri akıllı çocuk lakabını aldığını merak ediyordun.
Normalde akıllı çocuk olan sendin, lakabinin nasıl kardeşine hemen geçtiğini merak ediyordun.
Ama şimdilik umursamamaya çalıştın.
Sen, Sandy ve MK Lotus Prensi'ne döndünüz, onu yere oturmaya teşvik etmeye çalışıyordunuz.
Sandy: Neden buraya gelmiyorsun küçük Lotus Prensi? Ön tarafta yeterince yer var.
Ne Zha size soğuk bir tavırla baktı.
Bu senin biraz sinirini bozdu, içindeki hisler ona güvenmiyordu.
Ne Zha: Ben... Bunu yapmayacağım.
Bir anda amcan heyecanla atıldı.
Tang: Bu bölümde bilge ustalar tarafından eğitileceğime inanamıyorum!
Ne Zha başını yana eğdi.
Ne Zha: Bilge usta, ha? Buraya geldiğinde bana haber ver.
Ona bir pastel boya fırlatıldıgında gülmemek için kendini zor tuttun.
Ne Zha: Sanırım bir dikişim patladı.
Wukong: Ah, iyi olacaksın. Büyük ölümsüz bebek.
Bu atismadan sonra baban Pigsy konuşmaya başladı.
Pigsy: Peki, şimdi senden nefret eden eski yeminli kardeşlerini nasıl yendiğini bize anlatacak mısın?
Wukong pastel boyayı babana doğru sallarken garipçe amcama baktın.
Wukong: Sana boya kalemi atmamı ister misin? Çünkü bir kutu dolusu var.
Kimse bir şey söylemediğini fark ettiğinde Wukong kutuyu fırlattı.
Wukong: Ben de öyle düşünmüştüm. Şimdi dinleyin! Azure, Yellowtusk ve Peng'i yeneceksek hepinizin öğrenmesi gereken şeyler var.
Önce elindeki pastel boyayla bir kuşun resmini gösterdi.
Wukong: Peng, hepinizin karşılaştığı en tehlikeli düşmandır ancak savaşmaktan daha çok önemsedikleri tek şey kendini korumaktır. Savaş onlara karşı dönüyormuş gibi göründüğü anda kaçarlar.
Sen ve Mei yüzlerini buruşturdunuz.
O kuşu gördüğünüzden beri içinizde ona karşı bir sinir ve iğrenme vardı.
Mei: Peng en kötüsü.
Y/N: Katılıyorum.
Wukong ardından bir filin resmini gösterdi.
Wukong: Yellowtusk sert, zeki ve göründüğünden daha hızlıdır. Silahlarınıza sahip olmadan önce bile . Ama o bir canavar değil. Belki de ona aklını başına getirebiliriz.
Tang: Bu çok sağlam bir plan değil.
Diye yorumda bulundu Keşiş. Sen D sona hak verdin ve bir anda Mei elini kaldırdı.
Mei: Şey, özür dilerim. Peki ya Azure?
Amcan arsızca sırıttı.
Wukong: Hah. Hiçbir şey onun derisini bir maymundan daha fazla rahatsız edemez. Azure'u MK ve bana bırakın.
YOU ARE READING
Monkie Kid Bir Savaşçının Hikayesi
FanfictionBu ilk Y/N'li kitabimdir. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar. (Çizim bir arkadaşıma aittir)