Kralı Tasmala

21 1 39
                                    

Birinci Kral: Dünya kaosa sürüklenmiştir ve bu kaosun her adımında...

Sen, MK , Wukong ve Macaque, Yeraltı Dünyasına inerken akıl hocalarınız havalı bir iniş yaptı ama sen yüzüstü kardeşinin üstüne düşmüştün.

Birinci Kral: Siz de oradaydınız.

Wukong dumanları dağıtarak 10 Kralları ortaya çıkardı. Kardeşin panikle etrafına bakarken ayağa kalktı.

MK: Ne— Bir saniye önce yataktaydık. Neler oluyor?

Sen sinirle inlerken kafan vurdun.

Y/N: Harika gece gece birkaç ibne grubu falan kaçırılıyoruz. Hayatımın en mutlu günü şu anda!

Sen alaycı bir şekilde gözlerini devirirken Wukong önce 10 Krallara ardından da babana döndü.

Wukong: Evet, havalı cübbeli adamlar sadece sen uyurken saldırıyor. Onların işi bu.

Macaque kendisine vurgu yapıldığını anladığında kollarını çaprazladı.

Macaque: Ne istiyorsun sen?

Bir anda Birinci Kral konuşmaya başladığında siz dördünüz mahkemeye döndünüz.

Birinci Kral: Sun Wukong, Altı Kulaklı Macaque, Altı Kulaklı Leydi Y/N ve Monkie Kid MK... suçlarınızın hesabını vermek üzere Yeraltı Dünyası Mahkemesi'ne çağrıldınız.

İkinci Kral: Büyük döngünün koruyucuları olan On Kralın önünde duruyorsunuz.

Üçüncü Kral: Bozulan bir döngü.

Sen sinirle kaşlarını çattın.

Bu teknik olarak sizin hatanız değildi, hem bunlar Peng'i bulmak yerine niye sizi sorguya çekiyorlardı ki?

Wukong: Hatırlamama yardım et. Beni buraya en son ne zaman getirmiştiniz? Ah, doğru. Senin için işler pek yolunda gitmedi.

Birinci Kral: Ve hatırladığım kadarıyla, adını Ölüler Kitabı'ndan silmiştin.

Herkes o anı hatırlarken Wukong arsız bir şekilde gülümsüyordu.

Üçüncü Kral: Benzer bir suç bu ana yol açtı. Hatıra Parşömeni çalındı. Suçluluğunuz apaçık ortada.

Y/N: Biz o parşömenlere dokunmadık bile! Oraya nasıl girdi bilmiyoruz!

Sen onları ikna etmeye çalıştın ama boştu.

MK: Durun, yargılanıyor muyuz? Bir avukata ihtiyacımız var mı?

MK nefesini tutar ve hemen seni de alıp ikiniz de bir avukat kıyafeti giyersiniz.

MK: Merak etmeyin. Monkey Cop: Courtroom Edition'ın neredeyse her bölümünü izledik biz! Hehe.

Sen ciddi moda geçerek krallara döndün.

Y/N: Şey, sayın yargıçlar. Tam olarak suçlamalar neler?

Birinci Kral: Sizin yaptıklarınız yüzünden Yeşim İmparatoru öldü!

Dördüncü Kralı: Ve şimdi Cennet Sütunu onarılamaz bir şekilde hasar gördü.

Sen ve Wukong bu adı duyduğunuzda ciddiyetle mırıldandınız.

Wukong ve Y/N: Cennet Sütunu mu?

Dördüncü Kral: Siz bu dünyanın yıkımından sorumlu tutuluyorsunuz.

MK gergince kıkırdadı.

MK: Hah, ortağım ve müvekkillerimle bir dakika görüşmem gerek.

MK, sen, Macaque ve Wukong ile bir araya gelir.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Monkie Kid Bir Savaşçının HikayesiWhere stories live. Discover now