Y/N (LBD) ve Mayor Trigram Fırının yanındaydı. Y/N (LBD), kızıl jimson otunu Trigram Fırınına attı ve ritüel başlamaya başladı.
Y/N (LBD): Sonuncusu. Zamanı geldi.
Ellerinden mavi bir ruh üfler ve ruhlar iskeletleri oluşturup fırına düşerler. Sonra mavi bir kasırga oluşur ve artık ölü olan Spider Queen ortaya çıkar.
Spider Queen: A-Ama malzemelerini aldım! Ben-ben kraliçeyim! Sen bana kaderimi vaat ettin!
Y/N (LBD): Sözümü kırmadım kraliçem. Bu senin kaderin.
Y/N (LBD) kenara çekilir ve fırından çıkan halatlar Spider Queen'i fırının içine çeker. Daha sonra fırında ve aynada çatlaklar oluşarak Bone Mech'i oluşturur.
Monkie Kid çetesi eriştelerini yerken gökyüzü maviye döner ve rüzgar şiddetlenmeye başlar.
Mei: Bu muhtemelen iyi değil.
Herkes erişte yemeyi bırakır ve neler olduğunu görmeye gider. Orada Spider Mech'in farklı bir versiyonu vardı. MK bir anlık Macaque (LBD) görüntüsünü görüyor ve başı ağrıyor.
Mei: Spider Queen?
MK: Hayır... Daha kötü bir şey...
MK aşağı iner ve güçleriyle Spider Mech'i yenmeye çalışır. Ancak makine çok güçlüydü ve MK neredeyse mağlup oluyordu, hatta arkadaşları onun adını bile haykırıyordu ama MK sonunda makineyi yenmeyi başardı.
Sandy: Evet MK!
Pigsy: Kazandın! İşte benim oğlum!
Mei: Evet! Git ve Örümcek'e kimin patron olduğunu göster! Sen onların hadlerini bildirecek beceriye sahipsin!
Tang: Umm... MK? Bize bir şey söylemediğin hissine kapılıyorum.
MK iç çeker ve konuşmaya başlar.
MK: Birkaç hafta önce... Birisiyle tanıştım.
Mei ve diğerleri bu durumu yanlış anlarlar ama MK onlara engel olur.
MK: Hayır! Öyle değil! (İç çeker) Ablamı buldum...
Ekip: NE?!
Pigsy: BUNU BİZE NE ZAMAN SÖYLEMEYİ DÜŞÜNÜYORDUN MK?!
Pigsy açıkça endişeli ve kızgın görünüyordu. MK onu yatıştırmaya çalıştı.
MK: Bu aslında uzun bir hikaye. Ablam aslında kendisinde değil. Bir şey onun bedenini ele geçirmiş...
Ekip: NE?! NASIL?!
MK: (İç çeker) DBK ile savaşımızı hatırlıyor musunuz? Onun farklı olduğunu söylemiştim. Spider Queen şehre saldırdığında o da daha güçlüydü. Bunu bir sır olarak saklayarak sizi korumaya çalışıyordum. Ama hepsi ablamı ele geçiren o şey yüzünden. Adı da-
Y/N (LBD): Lady Bone Demon.
MK korkuyla arkasındaki Y/N'ye (LBD) döner. Daha sonra MK'nin arkasında yeşil enerji oluşur ve MK arkasını döndüğünde Mei'nin ejderhasını ortaya çıkardığını görür.
Mei: NASIL CÜRET EDER?! HADİ ÇOCUKLAR, ŞU EN İYİ ARKADAŞIMIN İÇİNDEKİ PİS ŞEYİ ÇIKARTALIM!
MK: Hayır, bekle!
Y/N (LBD)'nin saçı beyaz renkte parlıyor ve gözleri mavi parlayarak MK'nin arkadaşlarını duvara çiviliyor.
MK: Hayır!
Y/N (LBD): İyi iş çıkardın, MK. Pek çok gücün üstesinden geldin. Görünüşe göre kaderinle yüzleşmeye hazırsın.
Pigsy sinirli bir şekilde konuşurken Y/N (LBD) kaşlarını çatıyor.
YOU ARE READING
Monkie Kid Bir Savaşçının Hikayesi
FanfictionBu ilk Y/N'li kitabimdir. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar. (Çizim bir arkadaşıma aittir)