MK ve Mei dükkanın dışındaki Monkey Mech atarisini oynuyor, sen ve Sandy ise onları heyecanla izliyordunuz. Mei çok rahat bir şekilde oynuyordu, ama MK neredeyse tuşlara abaniyordu.
Mei : Düğmeye istediğin kadar bas, MK. Kadim Dörtnala Giden Öfke Gücümü asla yenemeyeceksin.
Sandy: Yukarı vur, yukarı vur!
Y/N: Hadi Mei! Kahramanın kıçını tekmele!
MK: Deniyorum Sandy. Tamam? Deniyorum, çalışıyorum.
Mei : (Gülüyor) Beni kimse yenemez.
Mei'nin telefonu çalmaya başlar. Telefonuna bakar ve oyunu bırakır.
Mei: Ah olamaz...
Telefonla konuşmaya başlar.
Mei: Merhaba anne. Evet. Elbette. Evet anne.
Sandy, Mei'nin yüz ifadesindeki stresten dolayı endişelenir ve Mei'nin yanına gider.
Sandy : Hey, iyi misin Mei?
Mei : Evet. Sadece --
Y/N: MK! Hile yapmayı kes!
MK, Mei'nin video oyunu avatarını döverken gülüyor ve sen de MK'e engel olmaya çalışırken bağırıyorsun.
Mei: Ailem -- benim evde olmamı istiyorlar.
Sandy: Peki bu kötü bir şey mi?
Mei : Hayır. Ben ve ailem, biz --
MK oyunu kazanmıştı. Sen sinirle ona bakarsın ama Mei ev ile alakalı bir şeyler deyince bu MK'i heyecanlandırdı ve hızlıca Mei'nin yanına gitti. Sen de merakla onun yanında gittin.
MK: Ah, Mei evinde pijama partisi mi var dedin?
Mei : Ne? Hayır. Ailem--
MK: Pijama partisi!
MK, Mei'ye sırtını döner ve sinsice ellerini ovusturur.
MK: Her zaman Mei'nin gizli ejderha eşyalarıyla dolu gizli Ejderha Evi'nin içini görmek istemişimdir.
Sen onun bu halini görürsün ve süper işitme yeteneğin sayesinde MK'in kendi kendine ne fisuldadigini anlarsın ve MK'in yanına gidip ona fısıldarsin.
Y/N: MK! Sırf bunun için Mei'yi eve bizi de getirmeye zorlayamazsin.
MK: Hadi ama abla! Bir şey olmaz.
Sen tam ağzını açacakken MK Mei'ye yapışmış yalvarmaya başlamıştı bile.
MK: Lütfen hadi? Lütfen, lütfen, lütfen, lütfen, lütfen?
Mei öfler.
Mei: Pijama partisi.
MK: Ah evet. Bu pijama partisi harika olacak. Biliyor musun? Maraton yapabilmemiz için Monkey King DVD'lerimi getireceğim.
Siz dördünüz Mei'nin evine doğru yol alırsınız ama sen bir anda bir ses duyarsın ve arkana dönersin ama kimseyi görmezsin. Şüpheli bir şekilde kaşlarını çatarsin ama MK'in sesiyle kaşlarını çatmayi bırakırsın ve onlara dönersin.
MK: Abla! Geliyor musun?!
Y/N: Evet evet geliyorum!
Son kez arkana şüpheyle bakarsın ardından da diğerlerinin yanına gidersin.
Sen, MK, Mei ve Sandy, Mei'nin evine varırsınız.
MK: Düşündüğümden bile daha iyi. Burada büyümek harika olmalı.
YOU ARE READING
Monkie Kid Bir Savaşçının Hikayesi
FanfictionBu ilk Y/N'li kitabimdir. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar. (Çizim bir arkadaşıma aittir)