Bir Ömürboyu Hatalar

25 2 22
                                    

(Bu ve diger 6 bölümü 2. Kez yazıyorum, çünkü taslaklar silinmiş, o yüzden şimdiden kötü olursa özür dilerim.)

Çiçek Meyve Dağı'nda sen ve diğerleri gökyüzünde çatlakların oluşup kaybolmasını izliyorsunuz.

Mei: Eee... en azından güzel?

Sen de başını sallayarak onayladın.

Y/N: Evet. En azından uğursuz mavi gökyüzünden iyidir.

Aklına Lady Bone Demon ile olan anlar gelirken için ürperdi.

Pigsy: Ah, tabii. Eğer güçlü "dünyanın sonu" titreşimlerini görmezden gelirseniz.

Ne Zha: Domuz Adam haklı.

Bir anda Lotus Prens'in konuşmasıyla üçünüz ona döndünüz.

Y/N, Mei ve Pigsy: Hmm?

Ne Zha: Azure, Yeşim İmparatoru'nun gücünü kullanmanın ne kadar kontrol gerektirdiğini hafife aldı. Onu durdurmazsak, o güç bu dünyayı parçalayacak.

Ne Zha acıyla inledi, ardından amcana ve mavi dev dostuna döndü.

Ne Zha: Keşiş, parşömen. Onu onardın mı?

Tang: Sihirli bambu parşömenin onarılmış bir parçası geliyor!

Parşömenin iki yarısını korkunç bir şekilde bantla sarılmış halde sunarken gülümser.

Sen garipçe onlara bakarken Ne Zha sinirden patlar.

Ne Zha: Ciddi olamazsın. Bu böyle olmaz!

Snady hala o gülümsemesini koruyarak Tang'e destk oldu.

Sandy: Biraz bantla düzeltilemeyecek hiçbir şey yoktur.

Bir anda kardeşin konuşmaya başladığında hepiniz ona döndünüz.

Olanlardan sonra nasıl hala pozitif kaldığını hala anlamamıştın ama bu iyi bir şeydi, değil mi?

MK: Tamam! Şimdi oraya atlayıp Monkey King'i bulma zamanı!

Bir anda Mei ve senin aklına bir şey geldi ve MK'i kendinize çektiniz.

Mei: Bekle! Monkey King'in hala... olduğunu nereden biliyorsun?

MK hala anlamamış gibiydi ve pozitifliğini koruyordu.

MK: Ne? Sorun değil! O Maymun Kral! O adam yok edilemez.

Sen yine de kardeşinin boş yere hayal kurmasını istemedin, elini onun omzuna koyarken ses tonun ictendi.

Y/N: Ölmese bile içinde bulunduğu Hafıza Parşömeni zarar gördü. Anılara karışmış ya da aklı zarar görmüş olabilir. Ne ile karşılaşacağımızı bile bilmiyoruz.

Bir anda 3. Lotus Prensi konuşmaya başladığında hepiniz ona döndünüz.

Ne Zha: Y/N haklı. Öyle ya da böyle, içeri girdiğinizde ne bulacağınız hakkında hiçbir fikrimiz yok. Ya da bu büyülü bantın tutup tutmayacağı!

Sandy: Ah, bu sihirli bant değil-

Tang çaresizce onu susturur ve gergin bir şekilde güler. Ne Zha sessizce ona dik dik bakar.

MK: Denemeliyiz. O da aynısını yapardı, hepimiz için.

Sen hafif bir şüpheyle bakarken aklına Sun Wukong'un sana saldırdığı an geldi ve hafifçe titredin. Ama omzunda bir sıcaklık hissettiğinde sana güven verici bir şekilde gülümseyen kardeşine döndün.

MK: Merak etme. Amacı sana zarar vermek değildi, sadece olanlardan sonra başka çaresi olmadığını düşündü. Ama seni tıpkı bizler gibi önemsiyor, endişelenme.

Monkie Kid Bir Savaşçının HikayesiWhere stories live. Discover now