2.deo

1.1K 18 1
                                    

•• 2.deo - "Moja tajna" ••

Kada sam se našla ispred vrata, pokucala sam i nakon njenog "udji" ušla unutra. Ona me je dočekala sa osmehom. Nisam se brinula oko našeg razgovora. Znala sam da nije ništa loše u pitanju, ali pa nisam znala šta se dešava.
"Imam divne vesti.", rekla je i pokazala mi da sednem naspram nje.
"O čemu se radi?", upitala sam znatiželjno.
"Znaš onaj problem? Sa onim parom? Što nisu bili zadovoljni oko dekoracije?", upitala me je, a ja klimnem glavom.
Radim u firmi za dekoraciju svadbi i venčanja. I postoji par kome se nije dopadala dekoracija koju su bukvalno oni izabrali. Želeli su da sve to promenimo, ali nismo mogli, jer su to tražili u zadnjem trenutku.
"Zvali su me. I izvinili su se. Uz to, žele da ti se zahvale. Tokom večere svi su hvalili dekoraciju i sve ostalo što si napravila.", obavestila me je, a ja se nasmejem zadovoljno.
"Oni su ti koji su izabrali sve to. Ja sam samo organizovala da to ostvarim. Možda u trenutku nisu mislili da je to to. Ali to je normalno. Stres pre venčanja.", kažem, a ona klimne glavom.
"Drago mi je što te imam u svojoj firmi. Inače, to je sve. Samo sam te htela obavestiti.", rekla je, a ja sam ustala, pozdravila se s njom i izašla srećna.
Bila sam okej, sve do trenutka kada se setim da se veče bliži. Toliko ne želim da idem na tu večeru. Ali ne želim da joj kažem "ne". Ona je jedna od dve osobe koje mi zapravo znače u životu.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now