35.deo

473 9 0
                                    

•• 35.deo - "Moja tajna" ••

Na putu do kuće nisam mogla da izbacim njegovu sliku kako odlazi. Kako izlazi iz sobe bez osvrtanja. A najviše me nervira što me njegov odlazak pogadja.
"Može jedan izlazak večeras? Ide i Ronan sa nama?", upitam Eva kada udjem u kuću.
"Ne moraš dva puta da me pitaš.", odgovorila je i odmah otišla u sobu, te verovatno krenula da traži po ormaru šta će obući.
A ja uzmem telefon i pošaljem Romanu poruku.

"𝐄𝐯𝐚 𝐢 𝐣𝐚 𝐢𝐝𝐞𝐦𝐨 𝐮 𝐢𝐳𝐥𝐚𝐳𝐚𝐤 𝐯𝐞𝐜𝐞𝐫𝐚𝐬. 𝐈𝐝𝐞𝐬 𝐬𝐚 𝐧𝐚𝐦𝐚?", pustim poruku, a on odmah odgovara.
"𝐙𝐚𝐫 𝐧𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐛𝐚 𝐬𝐮𝐭𝐫𝐚 𝐝𝐚 𝐮𝐬𝐭𝐚𝐧𝐞𝐦𝐨 𝐳𝐚 𝐩𝐨𝐬𝐚𝐨?", pročitam i prevrnem očima.
"𝐍𝐞 𝐤𝐯𝐚𝐫𝐢 𝐳𝐚𝐛𝐚𝐯𝐮. 𝐔𝐬𝐭𝐚𝐜𝐞𝐦𝐨.", pošaljem.
"𝐃𝐨𝐛𝐫𝐨.", nasmejem se kada popusti.
"𝐏𝐨𝐤𝐮𝐩𝐢 𝐧𝐚𝐬 𝐮 𝐝𝐞𝐯𝐞𝐭.", obavestim ga i odem i ja da tražim odeću.

•••
"Stigli smo.", obavestio nas je Ronan, a onda nam otvorio vrata auta i nas dve smo izašle.
"Šta slavimo danas?", upita Ronan, dok ulazimo u klub pun ljudi.
"Coltonov odlazak!", kažem pokušavajući da nadjačam muziku.
"Da li si sigurna da ti to proslavljaš? Više izgledaš nervozno nego srećno.", upitao me je, vikajući blizu mog uveta, a ja ga samo pogledam.
Eva nije čula ovo pa nije ništa ni komentarisala, ali Ronan je bio u pravu. Više sam nervozna nego srećna zbog njegovog odlaska.
Naručimo pića i Eva već krene u potragu za žrtvom, a Ronan sedne pored mene.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now