57.deo

427 10 0
                                    

•• 57.deo - "Moja tajna" ••
 
Gledam u svoj ormar i biram odeću. Nikada mi nije bio problem oko biranja odeće. Ali moj mozak zna da će dotični gospodin biti tamo i ne dozvoljava mi da izaberem prvu odeću koju dohvatim. Birala sam i gledala šta sve imam i konačno došla do jedne crvene haljine i belog kombinezona. Stanem kraj ogledala i stavim ispred sebe jedno pa drugo i konačno se odlučim za haljinu.
Brzo se istuširam i onda sredim. Šminku stavim što manje, a kosu ubijem u blage lokne i opet se pogledam u ogledalo.
Haljina do kolena sa rezom na desnoj butini, dugih rukava. Pristojan dekolte i mali otvor na mestu ispod grudi na struku. Pogled mi odleti na zidni sat. Pola osam. Taman da krenem.
Sidjem dole i zadobijem njihovu pažnju.
"Prelepa si, devojko.", kaže Eva, gledajući me oduševljeno.
"Eva je u pravu. Prelepa si Ari.", rekao je Ronan, ne skidajući pogled sa mene.
Zahvalim im se sa osmehom na licu i krenem ka izlazu.
"Treba ti prevoz?", upitao me je Ronan kada otvorim vrata.
"Ako me odvezeš posle moraš i doći po mene.", uputim mu, a on klimne glavom.
"To je u redu. Biću svakako ovde.", kaže i onda se ja složim.
Poljubio je Evu, a onda smo krenuli ka njegovom autu, gde mi je on otvorio vrata istog.
"Lep odabir. Dopašće se i njemu.", kaže kada se smesti na vozačevo mesto, a ja prevrnem očima i zavežem pojas, prenego što mu kažem lokaciju i on krene.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now