10.deo

693 11 0
                                    

•• 10.deo - "Moja tajna" ••

Nakon pauze se vratim u svoju kancelariju, ali me posle nekoliko minuta posete Eva i gospodin kreten.
"Šta radite ovde?", upitala sam ih.
"Ne javljaš se. Bila sam zabrinuta.", rekla je.
"A šta će on ovde?", postavim pitanje i hemijskom olovkom pokažem u njegovom pravcu.
"Njegova ideja je da dodjemo.", odgovori, a ja se sarkastično nasmejem i napravim grimasu kako bih sakrila bes, koji sam iskalila na olovci u mojoj ruci.
"Naravno da jeste.", kažem tiše kako me ne bi čuli.
Ostavim hemijsku olovku na sto ispred mene i stavim ruke na svoje slepoočnice.
"Dobro sam. Telefon sam ugasila. Stizalo je jako dosadnih poruka.", kažem kada spustim ruke ispred sebe.
"Pauza se upravo završila, pa moram da nastavim sa radom, ali videćemo se kući.", uputila sam Evi, a ona je klimnula glavom.
Oboje su se okrenuli i krenuli ka vratima, ali se Colton okrenuo i namignuo mi, a ja sam uzela hemijsku i gadjala ga, medjutim on se izmakao i otišao.
"Zašto mu nisam pogodila to oko?!", viknem i na vratima se nadje moja šefica, držeći hemijsku olovku u ruci.
"Neki problem?", upita i ušeta u kancelariju, te mi pruži olovku.
"Nije ništa. Hvala.", kažem i uzmem olovku oz njene ruke, a ona izadje iz prostorije.
Zatvorim oči i polako se smirim, kako bih mogla da nastavim sa poslom.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now