89.deo

393 9 0
                                    

•• 89.deo - "Moja tajna" ••

Kasnije uveče smo ležali u krevetu i ćutali.
"Da li spavaš?", upitam ga, dok slušam otkucaje njegovog srca.
"Ne, zašto?", odgovori pitanjem i prodje rukom kroz moju kosu.
"Pre neki dan si mi rekao da me voliš. Dva puta.", kažem, dok ne podižem glavu da ga pogledam.
"Jesam.", rekao je.
"Da li si ljut što ja tebi nisam uzvratila?", upitam ga iskreno i dalje gledajući u stranu.
"Ari, pogledaj me.", kaže, a ja nesigurno okrenem glavu ka njemu i naši pogledi se sretnu.
"Svestan sam toga kroz šta prolaziš. Ne teram te da kažeš to ukoliko misliš da nisi spremna. Jer ja sam spreman da čekam koliko god ti vremena treba. Nećeš proći kroz to sama. Znam da to neće preko noći, ali biću tu za tebe.", kaže i leptiri u mom stomaku se opet oglase.
"Da li sam vredna toga? Mislim možeš imati bilo koju devojku koju neće biti strah da ti kaže šta oseća.", kažem potišteno.
Znam šta osećam i znam da ga volim, ali ne mogu to reći, koliko god ja to želela.
"Ne želim druge devojke, Arianna. Ti si ona koju želim. I vredna si svakog trenutka mog života. Ne pokušavaj da me sada odguruješ.", uputi mi, a meni srce zaigra od njegovih reči.
"Ja ne pokuš..."
"Radiš to nesvesno. Jer tvoj strah radi umesto tebe.", kaže kada me prekine.
Privuče me još bliže sebi i poljubi me u čelo.
"Spavaj sad. Umorna si.", rekao je i obavio svoju ruku oko mene, kao da misli da ću opet pobeći.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now