92.deo

364 10 0
                                    

•• 92.deo - "Moja tajna" ••

Sutradan je Colton odlučio da ipak ne ode na posao već ostane sa mnom. Rekao je da izaberem šta ćemo raditi preko dana, a uveče ćemo izaći u šetnju. Konačno imamo slobodu ovih par dana i biće mi žao kada ti dani prodju. Osećam se tako živo, ovde s njim. Uveče legnemo zajedno, ujutru se probudimo zajedno.
"Želela bih da malo budemo u bazenu, ali nemam kupaći. Trebalo je da kažeš da imaš bazen.", rekla sam.
"Mislio sam da si zapamtila.", uputio mi je.
"Pa nisam. Moja jefiba želja tada jeste bila da što pre pobegnem. Nisam imala vremena da razgledam.", kažem, a on se nasmeje.
"Imam rešenje.", kaže i izadje iz sobe, te se vrati sa par kupaćih kostima, a ja skupim obrve.
"Zašto imaš to u svojoj kući?", upitam ga. "Ne nudiš mi valjda kupaći neke devojke koja ga je ostavila ovde?", upitam i podignem obrvu.
"To je Scarlett ostavila ovde.", kaže i odmahne glavom. "Nemam stvari drugih devojaka. Svaka ženska stvar u ovoj kući je Scarlettina."
Uzmem kupaći iz njegove ruke i obučem se, a Colton me pogledao odozgo na dole i tako nekoliko puta. Obično bi mi bilo neprijatno, ali kada je on u pitanju, taj pogled mi upućuje ljubav i sigurnost. To je ono što osećam.
"Nikada neću moći da te se nagledam.", izusti i uzne me naručje, te krene ka stepenicama i vodi napolje do bazena.
Gledala sam u njega i nisam mogla ni ja skinuti oči sa njega.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now