55.deo

422 11 0
                                    

•• 55.deo - "Moja tajna" ••

"Večeras ćeš biti sama.", uputim Evi. "Ne do kasno, ali opet da javim."
"Ideš negde?", upita i pogleda me.
"Par koji je imao juče venčanje me zove na večeru.", odgovorim joj i otvorim vrata frižidera i uzmem ostatke od večere kako bih nešto pojela pre posla.
"Lepo od njih. Baš su fini.", kaže i položi telefon pored sebe.
"Usput, ne brini. Biću ja dobro.", rekla je dodatno i nasmejala se.
"Da li bismo mogle sutra da izadjemo? Ti i ja. Možemo da prošetamo samo. Osećam kao da smo su udaljile.", rekla sam iskreno, a ona klimne glavom.
"Naravno. Ići ćemo.", odgovorila je i opet uzela telefon, a ja sam onda polako završila sa jelom.
Iskreno sam se plašila da će reći kako je zauzeta. Ne želim da se udaljimo.
Pogledam na zidni sat u kuhinji i ugledam da je tačno vreme da krenem. Javim se Evi i onda krenem prema autu.
Taman kada želim da upalim auto stigne mi poruka. Colton? Zar još uvek ima moj broj? Ja sam njegov izbrisala, ali svejedno sam ga znala napamet.

"𝐎𝐜𝐞𝐤𝐮𝐣𝐞𝐦𝐨 𝐭𝐞 𝐯𝐞𝐜𝐞𝐫𝐚𝐬."

I on me očekuje? Molim? Zar mora biti i on tu? Mislim to je kuća njegove seste i njenog muža. On treba biti u hotelu.
Teško izdahnem i iskuliram poruku, te konačno krenem. Inače ću da zakasnim. Medjutim, iako sam kulirala poruku, osećaj nervoze se pojavio u mom stomaku i stvarao nemir. Koja je njegova svrha na večeri? Mogu da se kladim da se sam ubacio. Da ga Scarlett nije ni pozvala sama. Namerno ovo radi.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now