33.deo

480 10 0
                                    

•• 33.deo - "Moja tajna" ••

Cele noći sam se vrtela po krevetu. Nisam imala mira i nisan mogla da zaspim. Zašto me prokleto nervira činjenica da će otići sutra? Mislim to sam i želela zar ne? Želela sam da ode. Zašto onda sada nisam srećna što odlazi? Da li je Eva uopšte sigurna da će otići? Treba da slavim jer odlazi, a ja ovde nemam mira zbog toga. Ne treba da mi smeta. Ne treba da se osećam loše zbog toga. Niti da mislim o tome. A ipak to radim.
Kada je već svanulo ustala sam i u kuhinji popila kafu, te se presvukla i otišla na malo trčanje. Danas je nedelja pa ni danas nemam posla. Treba mi svež vazduh da razbistrim misli. Mada, ne pomaže. Trčala sam dok mi se u glavu vraća rečenica "On odlazi sutra popodne." Zašto me ne ostavi na miru? Neka ode i treba da ode, zašto mene to zanima? Treba da me nije briga.
Možda je Eva pogrešno čula? Moram da se uverim da je to istina. Ubrzo sam se našla ispred hotela. Pogledam ka šestom spratu i kažem da je to to. Ulazim unutra.
"Gospodjice dobar dan. Kako Vam mogu pomoći?", upitao me je čovek na ulazu, ali ja sam ga samo zaobišla i otišla do lifta.
Izaberem šesti sprat i onda odem do njegove sobe. Skupim hrabrost i pokucam na vrata, koja je on ubrzo otvorio.
"Arianna?", izusti moje ime zbunjen.
Udjem unutra i ugledam kofere.
"Eva nije pogrešila kada je rekla da odlaziš.", kažem, dok svu svoju pažnju prebacim na njega koji zatvara vrata.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now