76.deo

413 8 0
                                    

•• 76.deo - "Moja tajna" ••

Nakon nekih desetak minuta je izašao iz kupatila sveže okupan samo u trenerkama, dok je oko vrata imao peškir i skupljao  kapljice vode koje su padale sa njegove kose.
"Zašto si zaključao?", upitala sam ga, pokušavajući da se fokusiram na njegovo lice, a ne njegovo telo.
"Mislio sam da ćeš otići i bio sam u pravu.", rekao je sada dosta tiše nego što je pričao kada smo tek stigli i okrenuo se, tražeći nešto po fioci.
"I želim da odem, Coltone.", rekla sam iznervirano, a on se vratio okrenut prema meni, ali je sada opet imao onaj bes u očima kao ranije.
"A gde želiš da ideš? Kod njega?", upita, a ja odmahnem glavom.
"Šta se dešava sa tobom?", upitala sam ga, a on se osmehne sarkastično.
"Želiš da znaš šta mi je?", kaže, a ja ćutim.
"Ti! Jebeno radim sve i trudim se oko tebe, a ti me odguruješ od sebe! Stalno govorim kako mi se dopadaš, da re zelim pored sebe. I nakon našeg razgovora od sinoć, ti izlaziš sa njim!", kaže besno.
"Nisam želela da izadjem sa njim! Zar ne čuješ kad ti govorim da su me nagovorili?", viknem i okrenem se stavljajući ruke na glavu i teško izdahnem.
"Ni...", kažem kada se okrenem, ali ostatak rečenice ostane u vazduhu, jer me je iznenadno poljubio.
Izgleda da je mali podsetnik, kakav ukus njegove usne imaju, bio potreban da ga ne odgurnem od sebe, već uzvratim.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now