117.deo

339 10 0
                                    

•• 117.deo - "Moja tajna" ••

"Nedostajao si mi.", kažem kada mu skočim u zagrljaj čim udje na vrata, a on ista, zatvori nogom.
"Je l' jesam?", upitao me je, a ja mu kao odgovor dam poljubac.
"I ti si meni nedostaja.", kaže mi na usnama i onda me spusti dole, dok me je rukama i dalje držao oko struka.
"Sutra idemo na večeru sa Ronanom i nekom devojkom.", kažem iako znam da je verovatno već video poruku.
"Znam video sam poruku. Nisam mogao da odgovorim u tom trenutku.", odgovorio je i poljubio me u čelo.
Prokleto sam obožavala kada to radi.
"Volim kada to radiš.", kažem, a on me opet poljubi, zbog čega se nasmejem.
"Drago mi je što je Ronan nastavio dalje nakon onoga što mu je Eva uradila. Ali opet mislim da neće to zaboraviti tako lako.", kažem dok se igram njegovom kravatom.
"Voleo ju je, a ona ga je povredila. Naravno da neće odmah to preboleti. Ali možda je ova devojka drugačija. Sa njom će možda zaboraviti Evu.", uputio mi je, a ja klimnem glavom.
"U pravu si.", kažem i podignem pogled ka njemu, a on me samo nežno poljubio.
"Volim te, Arianna.", rekao je kratko, a moje srce se topi, jer još uvek nije naviklo na te reči.
"Volim i ja tebe, Coltone.", izustim, sada bez i malo straha da iskažem svoja osećanja prema njemu.
"Hajde na spavanje. Kasno je.", kaže i prodje svojom rukom preko moje glave i onda krenemo u sobu, gde smo se presvukli i odmah legli u krevet.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now