114.deo

331 9 0
                                    

•• 114.deo - "Moja tajna" ••

"Da li ste konačno rešili sve izmedju vas?", upitao je Ronan kada smo se nakon vikenda provedenog u krevetu vratili.
"Jesmo.", rekla sam, a Colton me privukao u zagrljaj.
"Nema na čemu.", kaže Ronan, a ja se nasmejem.
"Hvala ti. Bez tebe ne bih uspela.", zahvalim se.
On je tak koji me je od početka gurao ka tome da uradim nešto. Da ga nisam poslušala sada Colton ne bi bio kraj mene. Colton se nakrivi i poljubi u vrat, sa tolikom količinom nežnosti da sam se topila, a moje srce je zatreperilo.
"Okej, mislim da ću vas sada ostaviti same.", uputio nam je Ronan sa osmehom i otišao.
Colton me je istog trenutka prebacio sebi u krilo.
"Oterao si ga.", rekla sam.
"Sam je otišao.", uputio je sa osmehom.
"Ali tvoj postupak ga je naveo na to.", uputila sam mu.
"Samo je bio dovoljno pristojan da nas ostavi da budemo sami.", rekao je i povukao me u poljubac.
"Nije ti dovoljan celi vikend? Nismo izašli iz kreveta, Coltone.", rekla sam.
"Naravno da nije kada si ti u pitanju.", izusti i opet me poljubi, a ruke počnu da mu lutaju po mom telu.
Koliko god mi se to dopalo, prekinula sam ga.
"Ne, Coltone.", izustim kratko i odvojim se od njega, a on zarža nezadovoljno.
Nasmejem se i ustanem sa njegovog krila.
"Idem da nam spremim večeru.", kažem i pogledam ga, a on me je već gledao očima punih ljubavi.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now