126.deo

312 10 0
                                    

•• 126.deo - "Moja tajna" ••

Nakon prelepog vikenda sa njim konačno smo odredili datum za tačno dva meseca. Nakon toga on je otišao u Long Beach na sastanak, a ja sa Ronanom na posao. Odmah sam napravila sve što mi treba i sazvala sastanak sa svojim timom. Želim što pre da im dam sve kako bi krenuli sa radom, jer ne želim da im govorim u zadnji čas i teram da žure. 
Nakon dva sata sam krenula ka sali za sastanke i svi su bili tu. Bila sam uzbuđena što ću im saopštiti vest. Zar je svaki par koji dodje kod mene ovako uzbudjen? Bože udajem se za Coltona. Ovo se zaista dešava.
Spustim fascikle na čelo dugačkog stola i zadobijem pažnju svake osobe za stolom.
"Da li je istina da si prihvatila unapređenje?", upitala me je jedna devojka zabrinuto, a ja skupim obrve.
"Ne znam ko vam je to rekao, ali ne, nisam prihvatila unapređenje. Ostajem sa vama, ne brinite.", saopštim im sa osmehom na licu i na njihovim licima se pojavi olakšanje.
"Prvo izvinite što ovako brzo sazivam sastanak, ali imam jedne vesti za vas. A to je da se udajem.", rekla sam i podigla ruku sa prstenom.
"Znači ta vest je tačna? Vi i gospodin Griffin ste zajedno?", upitali su, a ja klimnem glavom.
"Tačno je. I zato želim da baš bi radite na organizaciji tog venčanja, koje je za dva meseca.", kažem i oni se svi pogledaju sa osmesima na licima.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now