67.deo

405 10 0
                                    

•• 67.deo - "Moja tajna" ••

Dᴠᴇ ɴᴇᴅᴇʟᴊᴇ ᴋᴀsɴɪᴊᴇ
Proveravala sam neke mejlove na lap topu i zakazivala sastanke, kada mi je pažnju privukao tup zvuk udarca. Neko udara o moj prozor. Približila sam se prozoru i otvorila ga, te ugledala Coltona, koji je odmah ušao unutra. Brzo sam prišla vratima i zaključala ih kako niko ne bi ušao unutra i pogledala u njega zbunjeno.
"Šta misliš da radiš?", upitam ga i prekrstim ruke na grudima.
"Ne odgovaraš na moje pozive i poruke.", kaže, dok hoda po sobi.
"Zato što te ignorišem.", rekla sam i zatvorila lap top kada je on prišao do njega.
"Zašto nisi kao normalni ljudi pokucao na vrata?", upitam ga, a on se osmehne.
"I kažem Evi da sam ovde da vidim njenu drugaricu, a ne nju?", izustio je i podigao obrvu sa malim osmehom.
Njegova lepota je najveći mogući zločin.
"Zašto me ignorišeš?", postavi novo pitanje i uzme moju sliku, koju mu otmem iz ruke i vratim na mesto.
"Zato što ne želim da razgovaram.", kažem i okrenem se, a on je gledao stvari po mom ormanu.
"Hoćeš li prestati da mi diraš stvari?", upitam sada ja njega i pridjem ormanu, te ga zatvorim.
"Ne želiš da razgovaraš o našem razgovoru pre dve nedelje?", novo pitanje.
"Upravo tako, Coltone.", kažem, a on sedne na stolicu kraj radnog stola i zavrti se na njoj, a ja prevrnem očima.
"Zašto?"
"Hoćeš li prestati da mi postavljaš pitanja?", rekla sam već nervozna.
"Zašto bih?", odgovori pitanjem i ocrta mu se osmeh na licu, jer je znao da me nervira.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now