94.deo

356 8 0
                                    

•• 94.deo - "Moja tajna" ••

"Reci mi gde idemo.", molila sam ga tokom vožnje, a on se samo smejao mojoj upornosti
Na kraju je zaustavio auto i kada smo izašli, ugledala sam plažu. Istu onu plažu na kojoj je bila žurka gde smo se upoznali. Mesto gde je sve zapravo počelo.
"Ovde?", upitam, a on klimne glavom i povuče me ka plaži, dok nisam skidala osmeh sa lica.
"Naš zvanični prvi sastanak. Zar ne misliš da je ovo najbolje mesto za njega? Mesto gde sam te prvi put video? I mesto gde si me odmah zaslepela svojom lepotom.", upita, a ja se osmehnem i klimnem glavom, onemogućena da bilo šta kažem od leptirica u mom stomaku.
Kada smo stigli blizu mora, Colton je skinuo svoju jaknu i stavio je dole kako bismo seli.
"Ovo je prelepo.", rekla sam konačno i navalila se na njegovo rame, a on me poljubio u glavu.
"Šta misliš da će se desiti kada Eva sazna?", upitao me je, a ja slegnem ramenima, jer ni sama nisam bila sigurna.
"Ne znam. Kada se vratimo pričaću sa njom. Pokušaću da joj objasnim sve lepo i nadati se da će razumeti.", odgovorila sam mu i podigla glavu kako bih ga pogledala.
Gledali smo se nekoliko minuta dok Colton konačno nije rekao ono što želi da zna. U očima se videlo da želi da kaže.
"Ukoliko ona ne podrži ovo, šta ćeš ti uraditi?", upitao me je, a ja sam pogledala u daljinu.
"Arianna, obećaj mi da to neće uticati na nas.", rekao je, i zagrlio me.
"Obećavam.", rekla sam iako sam i sama znala da nisam sigurna kako će sve ovo proći.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now