116.deo

308 14 0
                                    

•• 116.deo - "Moja tajna" ••

"Osećam da želiš nešto da mi kažeš.", uputim Ronanu.
"Kako?", upita.
"Već petnaest minuta si u mojoj kancelariji, ne govoriš ni reč i cupkaš nogom.", objasnim mu, a on klimne glavom.
"Sutra treba da izadjem sa jednom devojkom.", kaže konačno, a ja se nasmejem.
"Zaista? Da li je znam?", upitala sam ga.
"Ne znaš je.", odgovorio mi je.
"Onda želim što pre da je upoznam.", kažem.
"Colton te je potpuno promenio.", govorio je i gledao u mene, a ja skupim obrve.
"Kako misliš?"
"Ranije nisi htela ni da čuješ za ljubav. Moje sastanke bi prokomentarisala kao nešto što će propasti, ne treba da se vezujem, a sada si suprotna. Srećna si kada se spomene ljubav.", kazao je i nasmejao.
"Drago mi je zbog toga.", dodao je, a ja mu uputim osmeh.
"Može to biti dupli sastanak.", rekla sam.
"To sam čekao da kažeš.", rekao je iskreno.
"Zar si nervozan? Ti?", upitam ga.
"Nakon Eve nije baš isto.", kaže i spusti pogled.
"Okej, ne misli na nju. Sutra idemo na taj sastanak.", uputim mu i uzmem telefon kako bih javila Coltonu za sutra.
On je trenutno u Long Beach na važnom sastanku, ali se vraća ovde nakon sastanka. Odseda kod mene pošto Eve više nema. I mogu reći da nam ide savršeno. A sada mi je drago i zbog Ronana. Znam da mu treba vremena da zaboravi Evu i šta mu je uradila, ali pokušava. Želi da nastavi dalje. A ja ću mu pomoći u tome.

"𝐒𝐮𝐭𝐫𝐚 𝐢𝐝𝐞𝐦𝐨 𝐧𝐚 𝐝𝐮𝐩𝐥𝐢 𝐬𝐚𝐬𝐭𝐚𝐧𝐚𝐤 𝐬𝐚 𝐑𝐨𝐧𝐚𝐧𝐨𝐦 𝐢 𝐣𝐞𝐝𝐧𝐨𝐦 𝐝𝐞𝐯𝐨𝐣𝐤𝐨𝐦.", otkucam i vratim paznju na Ronana.


•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now