40.deo

463 10 0
                                    

•• 40.deo - "Moja tajna" ••

Prošlo je već par dana i opet došao vikend, ali sam rešila da ovog vikenda ne izlazim iz kuće. Eva se tuširala, a ja sam sedela i gledala nešto na televiziji kada se začuo telefon. Moj znam da nije što znači da je Evin. Pogledam ko je i ugledam poruku od Ronana. Čim sam to ugledala setila sam se našeg razgovora u ponedeljak. Ta devojka je Eva?
Kada je posle nekih desetak minuta Eva došla ja sam se nasmejala.
"Stigla ti je neka poruka malopre.", kažem joj i ona klimne glavom.
"Nego Ronan mi je pomenuo jednu devojku. Mislim da je rekao da se zove Camilla.", izustim i pogledam u nju, a njeno lice se iskrivilo.
"Zaista? Šta je rekao o njoj?", upitala me je, dok je stiskala telefon u ruci.
"Da mu se jako dopada i da će izaći uskoro sa njom. I da jako voli njene oči. Kaže da su predivne.", izustim još laži, a ona se jedva nasmejala.
Krenula je ka sobi, ali ja je zaustavim.
"Ako ćeš pozvati Ronana, reci mu da sam sve ovo izmislila.", izgovorim i opet pogledam u nju, koja se vratila nazad.
"Znaš?", rekla je upitno, a ja samo klimnem glavom.
"Ronan jeste pomenuo devojku, ali nije hteo da kaže ko je. A tebi je malopre stigla poruka od njega. Tvoja ljubomora je sve to samo potvrdila.", objasnim joj sa osmehom na licu.
"Zašto mi nisi rekla?", upitam je, a ona sedne do mene.
"Ne znam. Htela sam da se uverim da ćemo uspeti pa tek onda da pričam. A i to ti je rodjak. Nisam znala kako ćeš reagovati.", odgovori, a ja se osmehnem.
"Meni to nije problem, sve dok ste vas dvoje srećni zajedno.", kažem joj i tada je zagrlim.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now