37.deo

472 10 0
                                    

•• 37.deo - "Moja tajna" ••

"Okej, mislim da je to dosta.", rekao je Ronan i pokazao konobaru da mi više ne donosi ništa.
"Nemoj ti njega da slušaš.", kažem i zamalo padnem, ali me Ronan uhvati oko struka.
"To je to. Ideš kući.", izustio ke i  odveo me je do auta.
"Sedi tu idem da pronadjem Evu.", dodao je i smestio me na zadnja sedišta.
Uspravim se u sedeći položaj i uhvatim se za glavu, te ga ugledam kako se vraća unutra.
"Glava me boli.", kažem sama sebi, dok skupljam obrve.
Razgledam po automobilu i pružim ruku da dohvatim radio, ali ništa od toga.
"Izgleda imam kratke ruke.", rekla sam sama sebi i slegnula ramenima.
Tada ugledam taksi, zbog čega ustanem i rukom mu pokažem da stane. Ali moju ruku je spustila muška ruka. Okrenem se nadajući se nemogućem. Ali to je ipak bio Ronan, koji mi uputio pogled i podigao jednu obrvu.
"Rekao sam ti da sediš tu. Znači treba da sediš tu. Gde si krenula?", kaže i onda ugledam Evu koja sedi napred.
"Taksi.", odgovorim kratko i na njegovom licu se pojavio nervozan pogled.
Ronan zatvori moja vrata i sedne za volan.
"Podsetite me da više ne izlazim sa vama.", kaže i skloni kola sa parkinga.
"Samo uništavaš zabavu.", izgovorim.
"Zahvalićeš mi se sutra.", rekao je i pogledao me u retrovizoru.
Navalim se na naslon sedišta i osetim kao da su mi kapci teški, zbog čega ih zatvorim i više ništa nisam čula oko sebe.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now