3.deo

1K 15 0
                                    

•• 3.deo - "Moja tajna" ••

"Kada završim sa svime, otišla sam do Ronanove kancelarije.
"Hoćeš da me odvezeš kući?", upitam ga, a on me pogleda.
"Molim te!", dodam.
"Čime si došla?", upitao me je, dok je polako završavao sa poslom.
"Pešaka. Htela sam da se prošetam do ovde. Kola su ostala kući.", odgovorila sam mu, a on je završio sa poslom i ustao.
"Hajde. Odvešću te.", rekao je i zajedno smo otišli iza firme na parkingu.
"Inače bićeš sa mnom kući. Da mi pomogneš oko spremanja.", kažem i smestim se u auto, a on me samo pogledao.
"Zar Eva nije tu?", upitao me je, a ja odmahnem glavom.
"Eva je već ceo dan sa "zetom". Zašto uopšte moram da ga upoznam?", kažem i ovo 'zetom' stavim pod navodnike.
Poznaje ga možda dva ili tri meseca i već ga naziva zetom.
"Okej onda. Pomoći ću. I drugarica ti je. Želi da upoznaš osobu koja joj de dopada.", rekao je, a ja se osmehnem.
"Mogla je da ga dovede kod kuće. A ne večeru da traži.", izustim.
"Možda je on želeo večeru. Možda mu je glupo da odmah ode u vašu kuću.", rekao je Ronan, dok je pratio put.
"I večera je od osam. Tako da ću verovatno već oko devet poslati poruku. Da znaš.", kažem, a on klimne glavom.
"Šta bi ti da nemaš mene?", kaže, a ja slegnem ramenima.
"Smislila bih već nešto.", rekla sam i osmehnula se, a on se parkirao ispred kuće.
"Stvarno znaš nekada biti zla.", kaže i onda izadjemo iz auta i krenemo ka vratima.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now