21.deo

502 9 0
                                    

•• 21.deo - "Moja tajna" ••

"I onda je pričao sa Evom o tome i sada Eva kaže da nije problem ukoliko odem. I ja ne znam šta da radim. Možda pogrešim ako odem.", govorila sam mu, dok sam išla levo desno po sobi.
"Arianna.", dozove me Ronan i ja ga pogledam.
"Sedi. Vrti mi se u glavi od tebe.", kaže, a ja sednem na fotelju.
"Gde ideš?", upitam ga kada ustane i krene ka sobama.
"Da ti pronadjem haljinu za sutra.", vikao je, a ja izbuljim oči.
"Nisam rekla da ću ići.", vikala sam dok sam ustajala i išla ka njemu.
U mojoj sobi je već otvorio ormar i tražio odevnu kombinaciju.
"Nisam rekla da ću ići.", ponovila sam.
"Ali hoćeš!", kaže i na samo sekundu me pogleda, dok je pregledavao moj ormar.
"Da li je ovo moja majica?", upita, a ja klimnem glavom.
"Naravno da jeste.", odgovorim iskreno, te sednem na krevet.
"Zašto bih išla?", postavim mu pitanje, a on odgovara dok je i dalje u potrazi za haljinom.
"Colton te je pronašao posle dve godine i sada imaš priliku da vidiš šta želi.", kaže.
"Ali ja to već znam. Želi da se vidjamo. Ali naravno ne mogu to da uradim Evi. Uz to i da nije Eve ne bih pristala.", rekla sam i legla pozadi na krevet.
"Da li on voli Evu?"
"Ne. Poznaju se dva, tri meseca."
"A da li Eva voli njega?", upitao je opet.
"Ne, ali joj se jako dopada. Nisam monstrum da joj uništim to.", kažem.
"Onda je dobro što ideš samo kao pratnja, a ne devojka.", kaže i onda izvuče jednu haljinu.
"Našao sam."
"Ne mogu to nositi.", pobunim se, a on me pogleda.
"To sam nosila te noći.", izustim kratko.
"Znam i baš zato je savršena.", izgovorio je ostavilo haljinu na krevet.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now