84.deo

387 10 0
                                    

•• 84.deo - "Moja tajna" ••

Nakon sastanka sam se uputila kod šefice. Pridjem vratima i pokucam. Nakon njenog 'udji', pritisnem kvaku i ušetam unutra.
"Arianna? Treba ti nešto?", upitala me je, a ja sa osmehom pridjem njenom stolu.
"Htela sam Vas pitati za par slobodnih dana?", kažem pomalo nesigurna.
Nikad do sada nisam tražila slobodne dane. Uglavnom mi je ona sama govorila da mogu uzeti par slobodnih dana.
"Nešto se desilo?", upitala me je, a ja odmahnem glavom.
"Nije ništa. Samo sam se pitala da uzmem malo odmora. Ako je to okej naravno.", kažem, a ona klimne glavom.
"Naravno. Mogu ti dati nedelju i možda koji dan više.", rekla je, a ja joj uputim osmeh.
"Hvala Vam.", zahvalila sam se i onda izašla.
Odma sam uzela telefon.

"𝐃𝐨𝐛𝐢𝐥𝐚 𝐬𝐚𝐦 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐭𝐚𝐤 𝐬𝐥𝐨𝐛𝐨𝐝𝐧𝐢𝐡 𝐝𝐚𝐧𝐚.", javila sam mu i odmah dobila odgovor.
"𝐀 𝐣𝐚 𝐛𝐚𝐬 𝐬𝐦𝐢𝐬𝐥𝐣𝐚𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐧 𝐨𝐭𝐦𝐢𝐜𝐞.", pročitam i nasmejem se na njegove reči.
"𝐙𝐚𝐨 𝐦𝐢 𝐣𝐞 𝐬𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐦 𝐭𝐢 𝐭𝐨 𝐮𝐩𝐫𝐨𝐩𝐚𝐬𝐭𝐢𝐥𝐚.🥲", odgovorim mu i vratim telefon u džep, ne skidajući osmeh sa lica.

Moram smisliti priču za Evu, a nakon što se vratim ću pričati sa njom. Tačno i znam šta ću. Ne osećam se lepo što je lažem, ali kada joj kažem želim da sve bude okej. Ne želim shvati nešto pogrešno ili se naljuti. Ali svejedno imam jako loš predosećaj u vezi svega toga. Samo da sve prodje kako treba.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now