16.deo

589 8 0
                                    

•• 16.deo - "Moja tajna" ••

Na trenutak mi je srce stalo od njegove blizine. Namerno ovo radi. Naginje se ka meni, a onda se odmakne i pokaže na času koju je dohvatio.
U tom momentu mi je svašta prošlo kroz glavu što ne bi trebalo. Pročistim grlo, a onda krenem sa pripremom doručka.
"Šta ćemo jesti?", upita i stane tik iza mene, zbog čega osetim njegov dah na svom vratu.
Okrenem se ka njemu i odgurnem ga od sebe. Jer koliko god mi bilo teško, moram priznati da mi stvara nervozu. Ali neću dozvoliti da to primeti.
"Mi nećemo ništa. Ali zato ja hoću, a ti ćeš otići. I jesti na drugom mestu. Neću kuvati za tebe.", rekla sam i na kraju uputila blagi osmeh, te ee vratim spremanju.
On se navali na radni sto i posmatra me. Nisam morala da ga vidim da bih znala to. Mogla sam da osetim njegov pogled koji me bukvalno guta.
"Imaš sreće.", kažem kratko.
"Jescemo zajedno?", upita i pojavi se pored mene, ali ja ga samo pogledam na sekundu i vratim pogled i pažnju ka seckanju povrća.
"Ni u ludilu. Imaš sreće, jer sam bila odlučna da kažem Evi za ono što se desilo izmedju nas. Međutim sada je već dovoljno uznemirena zbog oca pa ne mogu.", objasnim mu, a on klimne glavom.
"Znači nećemo jesti zajedno.", kaže, a ja ga pogledam.
"Ne Coltone nećemo. Da li ti uopšte čuješ mene?", upitam ga. "Zašto si uopšte ovde?", dodam i ostavim pripremu hrane i pažnju prebacim na njega kako bih čula njegov odgovor.
"Čekam.", kažem, misleći na odgovor, a on se samo nasmejao.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now