77.deo

451 10 0
                                    

•• 77.deo - "Moja tajna" ••

Otvorim oči i ugledam Coltona koji je gledao u mene.
"Zašto ne spavaš?", upitam ga i okrenem se prema njemu.
"Plašio sam se da ćeš opet otići.", kaže iskreno i prodje prstima preko mog obraza, a sa spustim pogled.
"Coltone..", krenem, a on me prekine.
"Ne, Arianna. Samo nemoj reći da je ovo bila greška. Možemo uspeti. Samo moraš dozvoliti da ti to pokažem.", rekao je uplašeno.
"Coltone neću otići. Potrudiću se, što više mogu. Ako pokušam da odem samo mi nemoj dozvoliti.", kažem, a on se nagne ka meni i poljubi me.
"Više te ne puštam.", izusti i krene da me poljubi opet.
"Još nešto!", kažem i zaustavim ga, a on skupi obrve.
"Niko ne može znati za nas. Dok ne shvatim kako da kažem Evi.", uputim mu, a on klimne glavom.
"U redu, ali vidi da to uradiš što pre, jer te želim izvesti.", kaže.
"Još uvek to možeš u Long Beach-u.", rekla sam i uputila mu osmeh.
•••
"Ne želim da odeš. Ne sada kada je tako savršeno izmedju nas.", kaže, a ja se nasmejem i otvorim vrata.
"Ali moram. Moram izmisliti neku priču za Evu.", rekla sam i krenula da izadjem.
"Nešto si zaboravila.", izustio je, a ja se vratim i poljubim ga u obraz.
Napravio je zbunjen izraz lica, ali nije ništa rekao, već mi se samo nasmejao, a onda sam skrenula u svoju ulicu i krenula ka kući.
Koliko god se možda osećala lepo kraj njega i dalje postoji taj trag straha od emocija u meni. Nesigurna sam, ali se trudim i on to zna. Zato nije ništa rekao, već se samo nasmejao.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now