118.deo

323 8 0
                                    

•• 118.deo - "Moja tajna" ••

"Prelepa si.", kaže i obrgli me rukama s ledja, dok sam se gledala u ogledalo.
"Hvala.", zahvalim mu se, a on mi poljubi rame i krene na vrat.
"Coltone zakasnićemo.", rekla sam kroz osmeh.
"Imamo malo vremena.", govorio je u moj vrat.
"Izgužvaće se haljina.", izustim jedva od njegovih poljubaca.
"Obući ćeš drugu.", kaže ne odustajući.
Koliko god se meni to svidelo, oduprla sam se želji koju je budio u meni i odvojila se od njega, te okrenula.
"Zakasnićemo.", kažem i popravim mu kravatu, dok on nije pomerao pogled sa mene.
"A i kada se vratimo ćeš imati više vremena.", dodam uz osmeh, te se odvojim od njega i krenem ka izlazu iz sobe.
"Ideš?", upitam ga kada shvatim da i dalje stoji.
On je samo kratko odmahnuo glavom i krenuo ka meni sa osmehom na licu.
Otvorio mi je vrata auta i onda prešao na svoje mesto i krenuo ka restoranu, gde su nas Ronan i ta devojka već čekali.
Tokom vožnje je Colton stavio ruku na moju butinu i palcem polako mazio moju kožu. Svidelo mi se to. Znam da sam sigurna sa njim. I znam da sam voljena. Pokazuje mi to i govori svakog dana.
A isto tako i ja njega previše volim. Sve ovo se desilo tako brzo i tako sporo. Godine su nam trebale da shvatimo šta osećamo. Odnosno znali smo, ali ja sam sputavala to zbog straha. Drago mi je što Colton i posle svega noje odustao od mene. Neko drugi bi odustao odmah. Ali on nije.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now