•• 83.deo - "Moja tajna" ••
Leptiri u mom stomaku su se toliko osetili da sam imala osećaj da žele izaći iz mene.
"Šta si me želeo pitati?", promenim temu.
Ako nastavimo opet ćemo doći do njegovog "volim te!" i mog neuzvraćenog odgovora.
"Idem na nekoliko dana u Long Beach, sutra uveče. Zbog važnih sastanaka. Hoćeš da ideš sa mnom?", upitao me je, a ja slegnem ramenima.
"Ne mogu da ostavih posao.", rekla sam.
"Pitaj za par slobodnih dana.", bio je uporan.
"U redu, pitaću, ali moraš da sada da odeš. Imam sastanak.", rekla sam, a on je suzio oči.
"Ako ti ne budu dali te slobodne dane, otimam te i vodim sa mnom. Tamo ću moći da te kroz grad držim za ruku i izbedem.", rekao je, a ja se nasmejem.
"Moći ćeš i ovde. Samo mi treba vremena i shvatim kako da ovo saopštim Evi. Ipak si ti njen bivši dečko.", rekla sam.
"Ali ti si ta koja me je prva upoznala.", izustio je, a ja klimnem glavom.
"Da, ali ona to ne zna.", napomenem mu.
"Moraš joj reći ubrzo, jer želim da svi znaju kako si moja. Nisi slobodna da bi mogli da ti šalju cveće.", napomenuo je, opet, ljubomoran.
"Ako će ti biti lakše mogu ih baciti.", rekla sam.
"Bilo bi mi mnogo lakše.", kaže sa olakšanjem, a ja uzmem papir i njegovih ruku i pocepam ga, te bacim u kantu.
"Čim nije od tebe onda mi i ne treba.", izustila sam iskreno i uputila mu osmeh.
"Takvu te volim.", kaže kroz smeh, a moje srce zaigra.
Opet te reči.
"Treba da odeš imam sastanak. Javiću ti da li sam dobila slobodne dane do večeras.", rekla sam menjajući temu i tada smo se razišli.
On je izašao iz sale, a ja izadjem nakon što se malo priberem. Odem do svoje stvari po potrebne stvari i ignorišem poglede na sebi.
•
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Moja tajna"
RomanceJedna noć i milion emocija. Ona je znala da će ga zavoleti iako ništa nije znala o njemu. Otišla je. On je znao da ne može da je pusti iako ništa nije zna o njoj. Pronašao je. Šta će se desiti kada im se pogledi ponovno sretnu? Šta će se desiti kada...