60.deo

428 8 0
                                    

•• 60.deo - "Moja tajna" ••

Nakon večere smo prešli u dnevnu sobu. Colton i James su pričali o nečemu, a ja sam komunicirala sa Scarlett. Na koji trenutak bih pogledala u njegovom smeru, a njegova pažnja bi bila usmerena na mene, a ne na ono što mu je Jeremy govorio.
"Drago mi je što ste me pozvali na večeru i što vam se dopada organizacija. Moj tim se dosta potrudio.", kažem u vidu zahvalnosti, a ona se osmehne.
"Kada nam je Colton preporučio vašu firmu i to baš isključivo kod tebe, odmah smo zakazali sastanak i nismo se pokajali. Juče je bilo predivno.", kaže Scarlett i ja pogledam na njega.
"Naravno nije nam rekao kako te zna, ali mogu da pretpostavim da si ti devojka o kojoj priča već godinama unazad.", uputi mi, a ja pogledam u njega.
"Pričao je o meni?", ponovim njene reči upitno, a ona klimne glavom.
"Ali to je sve što ću reći. Ubiće me i samo zbog ovoga.", kaže nasmejana, a ja ne mogu a da se ne nasmejem i ja.
"Neću mu reći.", izustim kratko.
"Šta vi planirate za medeni mesec?", dodam.
"Ići ćemo za nedelju dana, dok se spakujemo i vidimo sa mojom i njegovom porodicom.", objasni, a onda obe pogledamo u njihovom pravcu. Čim su nam se pogledi sreli, ustao je i sa Jamesom, prišli su do nas.
James je zagrlio Scarlett, a Colton je prebacio ruku preko mojih ramena i pogledao me sa osmehom na licu. Moja nervoza krene da raste, zbog čega pomerim njegovu ruku i ustanem.
"Ovaajj, trebala bih da krenem.", kažem promuklim glasom.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now