88.deo

377 10 0
                                    

•• 88.deo - "Moja tajna" ••

Približim se autu na kom je on bio navaljen.
"Khm.", lažno se nakašljem i dobijem njegovu pažnju.
Uzeo je moje torbe i stavio ih pozadi, a onda mi se približio i privukao me u poljubac, a ja skupim obrve kada se odvojimo. Ne mogu da ga se zasitim.
"Je l' si spremna?", upitao me je, a ja klimnem glavom i on mi tad otvori vrata suvozačevog mesta.
•••
Nismo se dugo vozili, jer grad nije mnogo udaljen. Odmah smo do njegove kuće. Naravno, prepoznala sam je. Doveo me svojoj kući te noći. Proklinjala sam taj dan, ali da nije bilo tog dana ovo ne bi bila stvarnost. Uhvatio me za ruku i povukao ka kući. Čim smo ušli unutra, ostavio me je da razgledam, a on je otišao po torbe. Išla sam od jedne do druge prostorije i vrhovima prstiju prelazila preko skupog nameštaja. Bilo je sve iznenadjujuće čisto. Mislim, sigurno ima osobe za to. Na kraju sam stala ispred staklenih vrata u dnevnoj sobi, koja vode u dvorište i divila se pogledu.
"Dopada ti se?", upita me kada me zagrli sa ledja i poljubi u rame.
"Previše.", kažem, uživajući u njegovom naručju.
"Sve ovo je od sada i tvoje.", uputio mi je, a ja se nasmejem na njegove reči.
"Nisi ozbiljan!", rekla sam i okrenula se ka njemu.
"Zašto ne bih bio?", upita, dok je ruke i dalje držao na mom struku.
"Jednog dana kada se budemo venčali, svejedno će biti tvoje. Zašto ne bi moglo već sada?", kaže, a ja mu ništa ne odgovorim, već ga samo zagrlim.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now