95.deo

370 13 0
                                    

•• 95.deo - "Moja tajna" ••

Posle nekog vremena ustanem i pridjem vodi, te namokrim prste i naježim se od hladne temperature.
Mogla sam da osetim njegov pogled na sebi, sve do trenutka kad je moj telefon zazvonio.
"Ko je?", upitam ga, jer sam telefon ostavila na mestu gde sam sedela.
"Zašto te zove Robert?", upita, a ja ustanem i skupim obrve, te se okrenem i odem do njega.
Uzmem telefon iz njegovih ruku i prekinem poziv.
"Arianna zašto te on zove? Zašto uopšte imaš njegov broj telefona?", upita, a ja odmahnem glavom.
"Ne znam zašto me zove. A broj imam od ranije.", odgovorila sam mu, a on je i dalje imao namršten izaz lica.
Sednem opet pored njega i obgrlim njegovu ruku.
"Nemaš potrebe da budeš ljubomoran, Coltone.", kažem, a on skloni pogled sa mene na more.
"Nisam ljubomoran na njega. Ali smeta mi činjenica da pokušava da te osvoji.", rekao je iskreno, skupljenih obrva.
"On ne zna da sam zauzeta. Misli da sam slobodna. Pored toga neko me je već osvojio.", kažem sam blagim osmehom na licu, a on me pogleda.
"A ko je taj srećnik?", upitao je kao šalu, a ja slegnem ramenima.
"Nisam sigurna.", kažem, a on krene da me golica, zbog čega brzo ustanem i krenem da trčim dalje od njega, a on krene za mnom.
Nisam otišla daleko kad me je stigao i uhvatio s ledja. Oboje smo se smejali na glas, dok je iznad nas bilo zvezdano nebo, a ispred nas more koje se prostiralo u daljinu. Ne želim da se ova bajka završi.
"Da idemo kući? Treba da nastavim gde sam stao danas.", rekao je, dok sam se nalazila u njegovom zagrljaju.
"Slažem se sa tobom.", izustila sam i onda smo krenuli nazad ka autu.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Moja tajna"Where stories live. Discover now