•• 93.deo - "Moja tajna" ••
Polako je ušao u vodu sa mnom i onda me spustio ispred sebe. Na trenutak sam zadrhtala, dok se moje telo naviklo na temperaturu vode.
"Gde ćemo ići večeras?", upitam ga, a on slegne ramenima.
"Videćeš kasnije.", kaže, a ja skupim obrve.
"Zaista mi nećeš reći?", upitam ga, a on odmahnem glavom.
"Moraćeš da čekaš do večeras.", kaže, a ja napucćim usne.
Kraičkom oka sam mogla da vidim Adelaide kako nas posmatra iz svog dvorišta. Prišla sam Coltonu i poljubila ga, a on držao ruke na donjem delu mojih ledja. Znala sam da sada kipti od besa, ali samo joj pokazujem da se ne nada za džabe, kako će ga vratiti.
Odvojimo se i on se nasmeje.
"Znam šta radiš, Arianna. Ona nas gleda, zar ne?", kaže, a ja pomerim pogled.
"Ne znam o čemu pričaš.", izustim, a on podigne obrvu.
"Pomoći ću ti sa time.", kaže i odjednom me podigne na ivici bazena i rukama mi pomiluje gole butine, dok ne sklanja pogled sa mojih očiju.
Stavi ruke pored mene i udzigne se dovoljno kako bi me poljubio, a onda predje na vrat, gde me ugrize. Iz mojih usta ispadne jedan izdah, a on usne približi mom uvetu i ja zatvorim oči.
"Je l' otišla?", upita, a ja otvorim oči i pogledam u pravcu gde je bila i više je nije bilo.
"Jeste.", kažem i on stane, zbog čega skupim obrve.
"To što nje nema ne znači da moraš da staneš.",rekla sam mu, na šta se on samo nasmejao.
"Treba da se spremimo za izlazak.", izustio je, a onda izašao iz bazena, ali se pre povratka unutra, spustio iza mene.
"Mogu nastaviti večeras.", šapnuo mi je na uvo i onda ušao unutra, a na mom licu se pojavio osmeh.
Toliko sam ga odbijala, a sada ne mogu prestati da mislim o njemu.
•
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Moja tajna"
RomanceJedna noć i milion emocija. Ona je znala da će ga zavoleti iako ništa nije znala o njemu. Otišla je. On je znao da ne može da je pusti iako ništa nije zna o njoj. Pronašao je. Šta će se desiti kada im se pogledi ponovno sretnu? Šta će se desiti kada...