•• 101.deo - "Moja tajna" ••
Ronan Shaw
Eva je sva besna ušla u kuću, a ja sam znao razlog.
"Došla je! Još želi da je saslušam!", vikala je, a ja teško izdahnem.
"Pa je l' jesi?", upitao sam je, a ona odmahne glavom, skupljenih obrva.
"Da je slušam kako govori da spava sa mojim bivšim dečkom? Moja najbolja drugarica!", rekla je, a ja prekrstim ruke.
"A zašto je on toliko bitan? Zar nisi završila sa njim?", upitao sam je, a ona klimne glavom.
"Molim? Naravno da jesam, ali opet bila sam sa njim, a sada je ona!", odgovorila je.
"Ali opet je pitanje kako ona može biti sa NJIM? Zar ne?", kažem upitno, a ona napravi smrknut izraz lica.
"Zar ne vidiš šta radi meni? Šta radi nama?", upitala me je, a ja se nasmejem.
"Sve ovo nam ti radiš. Toliko te potresla činjenica da je on sa njom, da ne vidiš kako se osećaju drugi oko tebe.", kažem joj, a ona odmahne glavom.
"Onda ste trebali vi prvo da mislite na mene. Ona time što ulazi u neku tajnu vezu sa njim, a ti što si krio to od mene.", rekla je besno.
"Iz ovog razloga ti nisam rekao, Eva! Da li možda još uvek voliš, Coltona? Nakon svih tih godina?", upitao sam je, a ona odmahne glavom.
"Reci to. Želim da čujem kako govoriš da ga ne voliš!", uputio sam joj, a ona teško izdahne.
"Voliš ga, zar ne? Nisi ga zaboravila? I sada se zato ovako ponašaš! Pa znaš šta? Nas dvoje smo gotovi. Ne mogu da verujem da si me godinama zavlačila.", rekao sam, teškog srca.
Možda za nju ovo ništa nije značilo, ali za mene jeste.
"Zar ne misliš da je upravo ovo htela? Da nas rastavi? Ta...", kaže, ali je onda prekinem.
"Pazi šta ćeš reći sledeće. Neću ti dozvoliti da je vredjaš!", viknem na nju.
•
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Moja tajna"
RomanceJedna noć i milion emocija. Ona je znala da će ga zavoleti iako ništa nije znala o njemu. Otišla je. On je znao da ne može da je pusti iako ništa nije zna o njoj. Pronašao je. Šta će se desiti kada im se pogledi ponovno sretnu? Šta će se desiti kada...