Bölüm 18
Bölüm Şarkısı: Yalın Bir Tek Sen Eksiksin
Önce gözlerine sonra da uzattığı eline şaşkınlıkla baktım. "Dans mı edelim?" Şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim, çözümü soruyu tekrarlamakla buldum.
Yankı yüzümü inceledi. "Çok üzüldün, kafan dağılır diye düşündüm. Kendini kötü hissediyorsan oturalım."
Seve seve kabul ettim. Elini tutup beni kaldırmasına izin verdim. Beni piste yönlendirdi ve yüz yüze gelip kollarımı boynuna doladım. "İlk defa dans ediyoruz." Kendimi konuşmak zorunda hissetmiştim ama heyecanım sesime yansıyordu. Yankı'nın yanında olduğum her an kalbim hızlı hızlı atıyordu. Bu gidişle kalp hastası olacaktım. Olsun, dedim içimden. Ben buna da varım.
Yankı beni kendine daha çok çekti ve alnımı öptü. "Son olmaz, biz daha çok dans ederiz böyle." O da çok mutluydu. Yüzünü inceledim. İlk tanıştığımız zamanlarda gözünün altında mor halkalar vardı, zamanla kaybolmuşlardı. Şimdi bana aydınlık bir yüzle bakıyordu. Gözleri ise bana her baktığında güneşi kıskandırmak istercesine parlıyordu. Onu ne kadar seversem seveyim asla yetmeyecekti. Hep daha fazlasını hak ediyordu. Ömrüm boyunca sol yanımın en değerli köşesinde taşıyacaktım onu.
En güzel şekilde gülümsemek istedim ona, mutlu olmasını istedim. Müziğe uygun olarak hareket etmeye başladık. Gözlerimi kapatıp kendimi ona bıraktım. Belimi okşarken alnımı omzuna sürttüm. Her dokunuşu bana şifaydı.
...
Senden sonrası olmadı, olmadı yok
Özledim yani, aşk budur yan yolu yok (yok)Yankı bana bir öpücük hediye ettiğinde boynundan derin bir nefes aldım. Kalbinin atışlarını sağ göğsümde hissedebiliyordum. Onun bende bıraktığı etki gibi benim de onun üstünde etkim vardı. Çok seviyordum, çok seviliyordum. Bin şükür...
"Aşığım sana kadın." dedi. Sesini nasıl tarif edersem edeyim diğer kelimeler bana gönül koyardı. Ne söylesem eksik kalırdı. Bir cümlesiyle sarhoş olmuştum ama bilincim gayet yerindeydi. İki u, noktayı nasıl aynı anda yaşayabiliyordum? Nasıl zıt duyguları bana aynı anda hissettirebiliyordu?
Bi' tek sen eksiksin
İşim, gücüm, her şeyim tamam
Bi' ev, bi' yuva, iki de çocuğa
Yok ben sensiz karışamam"Çok seviyorum." diye mırıldandı. "Bu anları o kadar çok bekledim ki. Her dinlediğim şarkıda beraber dans ettiğimizi hayal ettim. Her yastığa baş koyduğumda ellerini saçlarımda hissettim. Her yediğim yemekte seni karşımda gördüm. Şimdi hayallerim birer birer gerçek oluyor ve hepsinde sen yanımdasın. İyi ki yanımdasın. Seni çok seviyorum."
"Seni çok seviyorum." diye onun söylediklerini tekrar ettim. "Sen bana böyle bakıyorsun ya, ben bambaşka birisi oluyorum sanki. Hep böyle bak bana, nefeslerim birbirine karışsın."
"Nasıl bakıyorum?" Yüzünde öyle güzel bir ifade vardı ki. Onu saatlerce öpmek istiyordum. Sıkıca sarmak, onu dizlerime yatırıp saçlarını okşamak istiyordum.
Bi' tek sen eksiksin
İşim, gücüm, her şeyim tamam
Bi' ev, bi' yuva, iki de çocuğa
Yok ben sensiz karışamam"Tarif edemeyeceğim kadar güzel. Bazen beni utandırıyor bu bakışlar. Gözlerimi kaçırmak istiyorum. Sonra kalbime ihanet etmiş gibi hissediyorum. O seni görmek istiyor, hep sana bakmak istiyor. Onu senden ayırmak haram bana."
Yankı yeniden alnımı öptüğünde gözlerimi kapattım. "Seni buldum, artık her şey tam."
Sözleri gülümsememi derinleştirdi. "Çocuğumuz doğduğunda tam olacak. Kime benzer acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVA
Teen FictionDevam ediyor Hayat nasıldır? İşime giderim, arabamı otoparka park edip kenardaki köpeği severim ve devam ederim. Hayat budur. Bugüne kadar bir çok suçluyu hak ettiği yere gönderdim, gözümü bile kırpmadan. Hayat benim için bu çünkü. Önümü kesenler, t...