Autorka: Czas na kolejny etap zajęć integracyjnych. Dzisiaj będziemy dzielić się ze sobą swoimi marzeniami oraz... A co jeszcze to dowiecie się potem!
Muzan: Tak jak poprzednio pozwolę sobie zacząć. Moim największym marzeniem jest być IDEALNĄ ISTOTĄ POTRAWIĄCĄ PRZEZWYCIĘŻYĆ ŚWIATŁO SŁONECZNE oczywiście, żeby zabrać moje słoneczko na spacer w słoneczny dzień i bez parasolki :)
Autorka: :)
Muzan: Hantengu?
Hantengu: Moim marzeniem jest... Żeby inni mi nie dokuczali. A zwłaszcza Wakuraba... TwT
Wakuraba: ...
Autorka: Akaza! Teraz ty.
Akaza: Mam być szczery?
Autorka: Do bólu.
Akaza: A więc... Marzę, żeby być jednorożcem i nadziać Doume na tęczowy róg.
Douma: Byłbyś uroczym jednorożcem :)
Akaza: ZAMKNIJ SIĘ!
Autorka: Douma, teraz ty podziel się z nami swoim marzeniem.
Douma: Pewnie większość z was nie wie, ale...
Muzan: *wie*
Autorka: *wie*
Enmu: *wie*
Akaza: *wie*
Kokushibo: *wie*
Mukago: *wie od Enmu*
Pozostali: *domyślają się*
Douma: Marzę o związku z Akazą-dono i Shinobu-chan. Tylko nie mówcie im o tym, proszę!
Akaza: ...
Kokushibo: *facepalm*
Autorka: To może teraz Mukago?
Mukago: A o czym ja mogę marzyć?
Enmu: Właśnie. Ma już dojrzałego, przystojnego mężczyznę, który zawsze ugotuje jej ziemniaki i jest gotów na spełnienie każdej jej prośby :)
Mukago: Tylko zdaje mi się, że Kamanue jest już zajęty.
Enmu: ... :(
Mukago: Już wiem! Marzę o przystojnym i DOJRZAŁYM mężczyźnie, który będzie się zachowywał DOJRZALE.
Enmu: Skarbie? Tutaj jestem.
Mukago: Nie jestem pewna, czy dojrzały mężczyzna mamrocze przez sen "Szybciej Tomku! Pędź!".
Enmu: ...
Muzan: To może teraz Rui?
Rui: Marzę o rodzinie.
Siostra pająk (dawniej): Przegryw.
Rui: Nie wywyższaj się tylko dlatego, że masz tatę kucharza, fajną mamę i wujka, który daje cukierki.
Siostra pająk (dawniej): Ale w sumie mam to dzięki tobie, więc dziękuję ci.
Rui: ...
Siostra pająk (dawniej): Tylko brakuje mi ciebie w rodzinie. Marzę, żebyś znowu był moim bratem.
Rui: W sumie i tak miałem wydziedziczyć brata...
Kamanue: Daki?
Daki: Ja z wielką radością go przyjmę.
Kamanue: Zatem witaj w rodzinie, Rui.
Autorka: :)
Autorka: A ty, Enmu?
CZYTASZ
"Dwunastka w wolnym czasie 2" kny
Historia CortaTalksy i historyki z demonami z kimetsu no yaiba. Druga część książki "Dwunastka w wolnym czasie". Mogą pojawić się spoilery z mangi!