POLAT VEZNEDAR
...
YAZARDAN
Afranın kaçırıldığı akşam°
"YOK! YOK! BÜTÜN ADAMLAR ARIYOR KIZI!" Dedi ayaz bağırarak.
"Abi benim aklımda bir şey var ama." Dedi Akgün tereddütle.
"Söyle!"
"Polat abiyi mi arasak? Yerin dibine girse de bulur o."
"Ara polatı." Normalde asla kimseden yardım istemezdi ayaz. Ama kardeşi için istemek zorundaydı.
Polat ise böyle işlerden hoşlanmaz genelde de karışmazdı. Ama söz konusu en yakın arkadaşının kız kardeşiydi. Aramaya başladıkları akşamın sabahı bulmuştu afrayı.
"Nerede Polat cevap versene!?" Diye sinirle sordu ayaz.
"Buraya uzak boş bir arazide." Dedi Polat.
"Gidiyoruz." Diyerek ayağa kalkan ayazı Polat omzundan iterek geri oturttu.
"Sen otur. Şuan sinirlisin gidip de başına bela alma. Ben çıkacağım birazdan."
"Olmaz bekleyemem burada!'
"Bence de sen otur abi ben giderim." Dedi savaş ayaklanarak.
"Aynen. Sen git de adamı öldür." Dedi Polat.
"Başka ne yapacağım?'
"Neyse zaman kaybetmeden ben çıkıyorum sizde bekleyin iki saatte kardeşinizle geleceğim."
"Polat.."
"Sadece bekle ayaz." Diyerek evden çıktı Polat.
....
AFRA'DAN
Konuşma sesleriyle gözümü açtım.
"Kolumu koparttı resmen." Dedi sinirli bir ses.
Sonra da bir gülme sesi duydum. Tam uyanmadığım için kim olduğunu anlayamıyordum.
"Eee Kimin kardeşi." Dedi. Sanırım savaştı.
Bir dakika en son Polat denen adam beni kaçırmıştı!
Hızla gözlerimi aralayıp yattığım yerde dikleştim. O an koluma giren ağrı ile inledim.
"Afra güzelim sakin ol." Diyerek hızla yanım geldi ayaz.
Arkasından da savaş ve Akgün yanıma geldi.
Onlara bakmak yerine başımı kaldırdım ve duvara yaslanarak beni izleyen polatla karşılaştım.
"Bu." Dedim Polatı göstererek.
"Bu beni kaçırdı!"
"Abicim ne kaçırması. Polat abinden yardım istemiştik seni bulması için o da seni bulup buraya getirdi. Hem Polat benim yakın arkadaşım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFRA
Teen FictionBiyolojik aile kitabıdır. "ALLAH'IM SONUNDA ŞU EVE DİŞİ BİR VARLIK GİRDİ." "Sesini kessen mi artık?" "nerede lan kuzenim? Nereye sakladınız?" "Cins misin oğlum sen?" Reklam yapmayınız.