19.Bölüm

2K 138 30
                                    

Bu aralar bölümleri çok geç atıyorum ufak bir telafi olarak uzun ve bol aksiyonlu bir bölüm yazdım.

Opuldunuzz 💋

~

Başımdaki yoğun ağrı ile gözlerimi açtım.

Yaşanan şeyler hafızama tek tek düşerken hızla etrafıma baktım.

"Abi." Dedim kısık sesimle.

"Güzelim." Ayaz abim yanıma geldi ve elimi tuttu.

"Araf abim?" Kolumdaki serumu çıkarttım. Ayaz abim hızlıca yanım geldi.

"Güzelim sakin ol."

"Araf abim. Onun yanına gitmem gerek."

"O ameliyatta."

"Benim yüzümden. Herşey benim yüzümden."

"Bak o silah neden senin elindeydi bilmiyorum. Ama senin yapmadığından adım kadar eminim. Birazdan polisler ifadeni almaya gelecek. Sakın endişelenme hiçbir şey olmayacak."

"Hapse atacaklar beni! Abi ben yapmadım. Yemin ederim!"

"Biliyorum. Sen yapmazsın. Görgü tanıkları yüzünden sorguya alacaklar. Ben senin hapse girmene izin verir miyim?" Dedi saçlarımı okşayarak.

"Bana inanmazlar."

"İster inansınlar ister inanmasınlar. Ben senin hapse girmene izin vermem. Hem seni sorguya alacak kişi Polat. O yüzden stres olma."

Kaşlarım çatıldı.

"Polat mı?"

"Evet. Polis olduğu için seni sorguya almasını ben söyledim."

"Abi korkuyorum. Ya abime bir şey olursa? Hapse bile girerim. Yeter ki o yaşasın."

"Ne sen hapse gireceksin ne de abime bir şey olacak." Dedi ve bana sarıldı.

Kapının tıkanması ile ayrıldık.

Polat ve yanında savaş abimle içeri girdi.

"Sorguya alacağım siz dışarı çıkın." Dedi abimlere bakarak.

"Onu zorlamaya sakın." Dedi savaş abim tehtid edercesine.

"İşim neyse onu yapacağım. Kimseye ayrımcılık yapmam."

"Bana bak.."

"Savaş. Biz çıkalım. Polat ne yapması gerektiğini biliyor." Diyerek abimle birlikte dışarı çıktı.

Polat ise benim yanımdaki koltuğa oturdu ve eline bir kalem alarak bana baktı.

Sorgulayıcı bir şekilde beni süzdü.

"Olayı baştan sonra anlat." Dedi.

"Teyzemler bize gelmişti. Herkes bahçede oturuyordu bende a-arka bahçeye çıktım." Derin nefes aldım.

"Sonra bahçeye yağmur girdi."

"Yağmur kim?" Dedi defterine bir şeyler yazarken.

"Kuzenim."

"Devam et."

"Silah doğrulttu bana."

"Aranızda önceden geçen bir olay mı vardı?"

"Ayaz abim onun abisiyle kavga etmişti. Yağmurda bu olaydan beni sorumlu tuttuğunu söyledi. Sonra silahı sıktı. O an gözlerimi kapatmıştım. Gözlerimi açtığımda silahı elime tutuşturup kaçtı. Sonra Araf abimin vurulduğunu fark ettim."

"Bu kadar mı?"

"Evet."

"Peki silahta neden senin parmak izin var afra? Senden önce yağmur tuttuğuna göre onunda parmak izinin olması gerekmez miydi?"

AFRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin