Bölüm 25

548 24 0
                                    

Irene derin bir nefes aldı. Birkaç kez gözlerini kırptıktan sonra yeniden tahta sandığına baktı.

Ama hiçbir şey değişmemişti.

Tahta sandığın içindeki tek şey, daha önce gördüğü çakıl taşıydı, görünüşe göre onunla sessizce alay ediyordu.

"Bu doğru olamaz...."

Farkında olmadan kendi kendine mırıldandı.

Birkaç gün önce Irene, bu keşif gezisi sırasında ortaya çıkan tüm zindanların kayıtlarını istemişti. Ayrıntıları kaydetmek için şahsen gelmekte ısrar edenler, belki de Michael'ın onunla ilgilendiğinin farkında olup, tüm bilgileri özenle teslim etmişti.

Sonuç olarak, Irene, onları tek tek kopyalamaya gerek kalmadan her kaydı karşılaştırabilmişti.

Ne olursa olsun, son gelişinden önce ortaya çıkan ve kaybolan tüm zindanların kayıtlarını zaten doğrulamıştı. Bu sayede Irene, zindanlarda hiçbir şeyin değişmediğinden emindi - canavarların sayıları, yerleri, nitelikleri ve hatta ödüller.

'Ama neden?'

"Değişen tek şey, 181 numaralı bu zindanın ödülü."

Sandığı tutarak titredi.

Acınası bir manzaraydı.

Michael dikkatli bir şekilde konuştu, "Alt zindanlardan gelen ödüller bazen tamamen değersiz çıkıyor. Sadece alt zindanlar değil; ara zindanlar bile benzer sonuçlar verebilir. Bu yüzden, lütfen çok fazla kötü olmamaya gayret göster."

Bu zaten biliyordu. Alt zindanlarda faydalı ödüller elde etmek çoğu zaman zordu.

Ancak, bu zindanın böyle olması gerekmiyordu!

Irene hayal kırıklığı içinde çakıl taşına bakarken, Michael giderek daha sıkıntılı görünüyordu.

"Hayal kırıklığını anlıyorum. Şimdilik kaleye dönelim."

Michael onu teselli etmeye devam etse de, Irene kendi düşüncelerinden başka bir şey duymuyordu.

Hepsi mahvolmuştu.

* * *

Irene, zengin odadaki abartılı kanepeye yayılmış olarak uzanıyordu ve tavana boş boş bakıyordu. Son olarak kaleye nasıl döndüğünü hatırlayamadı. Anıları en iyi ihtimalle pusluydu. Zindandan çıktıktan sonra, bir personelle etkileşimde bulunduğunu, sandık ve çakıl hakkında bir şeyler tartıştığını belli belirsiz hatırlıyordu, ama hepsi bu kadardı.

"Böyle olmuyor."

Hızla ayağa kalktı ve odanın ortasındaki büyük masaya doğru ilerledi. Üzerinde daha önce araştırdığı zindanlar ve diğer çiftlerin bu geceye kadar başarılı fetihleri hakkında ayrıntılı bilgiler vardı.

Irene, hızlı bir kaçış için gerekli malzemelerle hazırladığı çantayı köşeden aldı. Geçmişe döndükten sonra anıları ve detayları titizlikle kaydettiği kağıtları çıkardı.

"98 Numara, 115 Numara..."

Geçmişte, Irene zindan kayıtlarını günlük olarak gözden geçirmeyi alışkanlık haline getirmişti. Özellikle keyif aldığı bir hobi değildi; daha ziyade, zorunluluktan doğan bir rutindi.

Tüm gününü yalnız geçiren, can sıkıntısına ve melankoliye dayanamayan Irene, sonunda kayıtları incelemeyi seçmişti. Etrafta da dolaşmıştı, ama insanların alaycı sesleri onu arşive geri itmişti.

"En azından zindanlarla ilgili kayıtlar herkesin görmesi için açıktı."

Böylece, diğer çiftlerin zindanları nasıl fethettiklerini, ne kazandıklarını ve daha fazlasını öğrenmek için kayıt odasını sık sık ziyaret ederdi. Kendini diğer çiftlerin kayıtlarıyla sınırlamazdı - aynı zamanda Michael'ın kayıtlarını da araştırırdı.

Diğerlerinin aksine, Michael zindanları tek başına ele alırdı. Kayıtlarını gözlemlemek onu derin bir sefalet duygusuyla doldururdu. Kendi yararsızlığına olan inancını yeniden doğruluyordu.

"Neyse ki, bir paladin olmak onu büyülü ıstıraplara karşı dirençli hale getirdi."

Kendini küçük büyülü rahatsızlıklardan kolayca arındırabilir ve Irene'yi arama ihtiyacını gereksiz hale getirebilirdi. Yalnızlığı ve sefaleti unutmaya çalışarak, sadece zindanlarla ilgili değil, aynı zamanda canavarlarla ilgili her ayrıntı hakkında da kayıtları araştırmaya ve okumaya devam etti.

Bu süreçte, istemeden özellikle o zaman diliminin zindanlarıyla ilgili olarak, sadece bilginlerin ötesinde bilgi topladı.

Kağıdı birkaç kez çevirdi ve sandalyesine geri döndü.

"Bu kayıtların üzerinden geçmek hiçbir şeyi değiştirmez."

Şu anda sahip olduğu tek şey kesin olarak Görünmezlik Yüzüğü'nü edinememiş olmasıydı. Bu, hala kaleyi terk edemeyeceği anlamına geliyordu.

"Param yok..."

Bir adaletsizlik duygusu hissederek, hayal kırıklığı içinde yumruğunu masaya vurdu, ama bu Görünmezlik Yüzüğü'nün havadan gerçekleşmesine neden olmadı. Yüzünü masaya yaslayan Irene derin bir iç çekti. Başını çevirerek, odada yığılmış eşyalara baktı.

"En azından bunlar hala burada..."

Sabah ayrılmadan önce, kale yetkililerine onlara dokunmadığını ve olduğu gibi iade edebileceklerini söyledi. Tabii ki, onların parasını ödeyen Tyrenia Krallığı büyükelçisine iade etmelerini de istedi.

Ancak, geri döndükten sonra, kale yetkilileri geri dönüşlerin temelde imkansız olduğu konusunda ısrar etti. O zaman, zihni başka bir yerdeydi ve bilginin yanından geçmesine izin verdi.

"Tanrıya şükür."

Irene, yığılmış eşyalar arasında kıyafet bulduğunda kendi kendine mırıldandı. Gelecekte işlerin nasıl sonuçlanacağından emin değildi, ama bugün değişmesi için en az bir takım kıyafete ihtiyacı vardı.

"En azından bir kıyafet... Hayır, iki kıyafet..."

Şimdilik kıyafetlerin yeterli olacağını düşünerek, dikkate alınması gereken daha çok şey olduğunu fark etti.

"Ayakkabılar... İç çamaşırı... Ah, sabun!"

O farkına varmadan, Irene'nin yanında ihtiyaç duyabileceği bir yığın eşya birikmişti.

Holy Night: My Husband is Definitely a Paladin (R19)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin