Bölüm 67

380 25 0
                                    

Önceki dengesiz zindanın aksine, bu zindan standart bir yüksek seviyeli zindandı. Zindanın büyüklüğü, türleri ve görünen canavar sayısı, hepsi ortalama yüksek seviyeli zindanla mükemmel bir şekilde hizalanmıştı. Bu, diğer baskınlardan daha az sayıda olan bu baskındaki şövalyelerin deli gibi hareket etmek zorunda kaldığı anlamına geliyordu.

Başlangıçta, şövalyeler uzakta durdular, Michael'a güvendiler ve arkadan gözlemlediler. Ancak Michael, başkalarına aldırmadan sadece Irene'e yaklaşan canavarlarla uğraştı.

"Bekle! Canavarlar saldırıyor...! Ahh!"

Doğal olarak, Michael'ın hepsini öldüreceğini ve rahatlayabileceklerini düşünen şövalyeler uyandı ve savaşa katıldılar.

Clang! Clang!

Canavarların sert derisiyle çatışan kılıçların sesi zindanda yankılandı. Ne yazık ki, bu sefer ortaya çıkan canavarlar çoğunlukla kayadan oluşuyordu. Yavaş hareket hızı, saldırılarını atlatmayı kolaylaştırdı, ancak herhangi bir vuruştan neredeyse hiç etkilenmedikleri için yenmek zordu.

Tabii ki, bu canavarların da zayıflıkları vardı. Yeterince yaklaşırsanız ve bir kılıçla eklemlerinden bıçaklarsanız, uzuvları kopar ve artık hareket edemezlerdi.

Ama bunu yapmak için çok ama çok yaklaşmanız gerekiyordu.

"Eminim hepiniz bunu biliyorsunuzdur ama," Michael, "Daha derine inmemiz gerekiyor" diye ısrar etti.

"Ama, Sör Michael! Bunu yaparsak..."

Michael'ın kendi başına gitmesi gerektiğini haykırmak üzere olan şövalye ağzını kapalı tuttu. Sözlerinin ne kadar aptalca ve gülünç olduğunu fark etti.

Hepsi zindan fetihi için çiftleriyle birlikte buraya gelen şövalyelerdi. Ne zaman bir zindana girseler, canavarlarla uğraşmak için hayatılarını riske atarlardı ama şimdi güçlü bir şövalye olduğu için her şeyi ona bırakıyorlardı.

Bu, şövalyenin hem kendisi hem de çifti için utanç vericiydi.

"Lanet olsun!"

Aşağılanmış hisseden şövalyeler sonunda hızlı hareket etmeye başladılar. Yetenekleri değişse de, çiftleriyle zindan fethi için gelenler, özünde, belirli bir düzeyde yetkin olan bireylerdi.

"Hngh!"

Bunun ortasında, deneyimsiz bir şövalye kendine uygun bir saldırı yapamadı ve aniden tehlikeye düştü. Tam eğilmek üzereyken, canavarın yumruğunun yüzüne doğru uçmasının etkisine hazırlanıyordu...

Clang!

Michael kılıcıyla canavarın yumruğunu engelledi. Çevredeki şövalyeler şaşkına döndüler. Kaya yaratığının muazzam bir ağırlığı olan sağlam bir gövdesi vardı - sadece tek bir kılıç darbesi bir kayayı parçalayacak kadar güçlüydü.

Böylece şövalyeler genellikle doğrudan yüzleşmekten kaçındılar ve zayıf noktalarından onlara saldırdılar. Ancak Michael, saldırısını sadece kılıcının kabzasıyla kafa kafaya savuşturmayı başardı. Daha küçük bir adam koşarak geldi, ancak Michael'ın ayakları yere sağlam bir şekilde dikildi.

Sakin bir şekilde talimatlar bile verdi.

"Omzunu hedef al."

"Evet, efendim!"

Michael'ın sözleri şövalyeleri uyandırdı. Canavarın koluna tutunması saldırıyı kolaylaştırdı ve yaratık çökmeden önce ıstırap içinde çığlık attı.

Savaş devam etti. Ne zaman biri kanla lekelenmiş gibi görünse, bir arıtıcı onları büyüden temizlemek için koştu. Bu arada, diğer şövalyeler saflaştırmanın güvenli bir şekilde tamamlanmasını sağlamak için çevreyi engelliyorlardı.

Savaş devam ederken, şövalyeler Michael'ın onlar adına savaşmayacağını öğrendiler. Ama tehlikede olsalardı, yardımlarına koşar ve yaratığın saldırısını gecikmeden durdururdu.

Gelişmiş bir zindana girmek onları gerginleştirdi ve sadece hayatta kalmayı düşündürdü. Sonuç olarak, canavarları doğru bir şekilde değerlendirmek yerine, yalnızca saldırıları engellemeye ve püskürtmeye odaklandılar.

"Sör Michael bizi koruyor."

Tehlikede olsalardı, Michael şüphesiz yardımlarına koşardı.

Michael'a olan güvenleri şövalyeleri körükledi. Genellikle düşünmeyecekleri cesur saldırılara teşebbüs ederek olağanüstü beceriler sergilediler. Bu süreçte, canavarlara nasıl etkili bir şekilde darbe indireceklerini öğrendiler ve kendi içlerinde beklenmedik güçleri keşfettiler.

"Sıradaki!"

"Hadi, getir!"

Artık şövalyelerin Michael'dan cesaret almaya ihtiyacı yoktu. Canavarlarla kendi başlarına cesurca yüzleştiler. Bu manzara, arkalarında olan temizleyicileri bile şaşırttı.

Prenses'in çevresinin bir parçası olmadıkları için, her zaman daha küçük zindanlara seyahat etmişlerdi. Bu kadar büyük ve zorlu bir zindanla karşılaştıkları ya ilk kez ya da uzun zamandı. Şövalyelerin korkması beklenebilirdi, ancak her zamankinden daha cesurlardı.

Arıtıcılar/temizleyiciler de ayrıca dayanıklılıklarından ilham aldılar. Bir şövalye saldırıdan kaçamadığı için yaralanırsa, arıtıcılar ona destek için koştular, el ele tutuştular ve onu kucakladılar, biriken büyüyü temizlediler ve boş bir anları olduğu zaman yarasını tedavi ettiler.

Hem şövalyeler hem de temizleyiciler için bir antrenman seansı gibi oldu, garipliği kırdı ve Michael'ın zorluklara katlanan tek kişi olmamasını sağladı.

Holy Night: My Husband is Definitely a Paladin (R19)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin