Bölüm 41

499 25 0
                                    

"İçeri gel!"

Irene şaşırdı, beklenmedik sesiyle koltuğundan yükseldi. Wilhelmina da aynısını yaptı.

Kapı açıldı ve Michael her zamanki gibi içeri girdi. Kısa kesilmiş altın saçları düzgünce kısaltılmıştı. Bunun altında, ifadesiz sakin bir yüz vardı. Kusursuz kıyafetinde, iyi inşa edilmiş fiziğini gizleyemeyen tek bir kırışıklık dahi yoktu.

Dün gece bu odaya gelen ve gizlice arınmak isteyen adamdan hiçbir iz yoktu.

Paladin'in temiz görünümünü fark eden Irene gerildi ve başını eğdi.

"Neden sen..."

Sormaya başladı ama kulağa ne kadar aptalca geldiğini çabucak anladı ve aceleyle ağzını kapattı.

Ne de olsa arınma amacıyla sağlanan bir yerdeydiler. İlk etapta bu odanın sahibi Michael'dı ve ikisi bir çift değil miydi? Bir kişinin çiftiyle birlikte olmak için bir bahaneye ihtiyacı yoktu.

Irene Wilhelmina'ya baktı. Muhtemelen Michael tarafından büyülenmesi nedeniyle garip göründüğünü fark etmemiş gibiydi.

Irene ona gülümsedi.

"Sör Michael, tekrar geldiniz."

Kasıtlı olarak "tekrar" kelimesine vurgu yaparak Wilhelmina'ya bir kez daha baktı. Irene dudağını ısırdığını görünce Wilhelmina'nın onu düzgün bir şekilde duyduğundan emin oldu. Michael odaya girdiğinden beri kıskançlığını gizleyememişti.

'Ve şimdi arkadaşça göründüğümüze göre, daha da kötü olacak.'

Irene'in niyeti buydu. Wilhelmina'nın bunu Prenses Cecilia'ya bildireceğini umuyordu.

Düşük bir profili olduğu için görmezden gelinmiş ve açıkça alay edilmişti. Yine onlara teslim olsaydı, büyük olasılıkla hepsi aynı olurdu.

'Eğer durum buysa, onu üzmemek için neden saklanıp geriye doğru eğileyim?'

Michael ve Irene bir çift oluşturdukları andan itibaren, prensesin ondan hoşlanmadığı açıktı. Ne olursa olsun ondan nefret edecek birinin duygularını düşünmeye gerek yoktu.

Sonra, alaycı bir gülümsemeyle Michael, Irene'nin sorusuna cevap verdi.

"Evet, tekrar geldim."

Irene'nin sözündeki anlamını yakalamış gibi "tekrar" kelimesini de vurguladı.

Sonra Wilhelmina'ya doğru baktı.

"Şimdi, bize izin verirseniz, çiftimle tartışmam gereken önemli bir konu var."

Ses tonu kibardı, ancak içeriği, onun anlayışını aramak yerine hemen ayrılma isteğine daha yakındı.

Ancak nazik tavırı ve ince gülümsemesi karşısında Wilhelmina pek düşünmedi ve coşkuyla başını salladı.

"Ah, evet, tabii ki!"

Wilhelmina durarak cevap verdi ve aceleyle odadan çıktı. Yine de, Prenses'in emirlerini hatırlayarak, son saniye hatırlatması yapmak için Irene'ye döndü.

"Hizmetçilerin sana davetiyeyi göndermesini sağlayacağım! Gelmeyi unutma!"

Ama Michael'ın soğuk bakışlarıyla karşılaşır karşılaşmaz, kapıyı hızla arkasından kapattı.

"Konuşmanızı böldüğüm için özür dilerim. Bir şeye davet edildiğini görüyorum."

Konuşma değildi.

Irene'nin düşündüğü buydu, ama Wilhelmina veya Prenses'i özellikle sevmediğini açıkça ortaya koymak istemedi.

Irene sadece cevap olarak başını salladı.

"Ama sizi buraya getiren nedir, Sör Michael?"

"Çiftimden istemem gereken bir iyilik var."

Sakin tonuna rağmen, Irene sözleriyle kızardı. Bu ona onu arındırdığı geceyi hatırlattı.

O zaman dayanılmaz derecede şehvetli görünüyordu ve arzusunu kontrol altına almak için mücadele ediyor olmalıydı. Daha sonra şaşkınlıkla uyanmıştı, doğru dürüst düşünemiyordu.

Ve bunu böyle güpegündüz gündeme getirmek...

Utançtan hazırlıksız yakalanan Irene bilinçsizce geri adım attı.

'Michael fark etmedi mi?'

Geçmişte onunla konuşma şansı olmamıştı, bu yüzden ona arınma sürecinde nasıl hissettirdiğini sormamıştı.

'Sanırım o benden farklı hissediyor.'

Aynı deneyimi paylaşsalar bile.

Aynı şekilde hissetseydi, onun gibi bir paladin böyle bir istekte bulunarak güpegündüz buraya gelmezdi. Sonra aniden hala koridorlarda dolaşan hizmetçiler olduğunu fark etti. Onu şimdi arındırmaya çalışırsa ve geçen seferki gibi inlemelerini engelleyemezse...

Bu düşünce çizgisini takip ettikçe yüzü daha da kızardı.

Daha da önemlisi...

'Bunu inkar etsem bile, Michael her şeyi görmüş olmalı!'

Bir an için, hissettiği ezici utanç nedeniyle başını kaldırmaya bile dayanamadı.

"Ah, um, peki. Arınma, eğer demek istediğin buysa..." Irene kekeledi ve doğru kelimeleri bulmaya çalıştı.

"Arınma iyiydi. Sayende, artık büyünü zar zor hissedebiliyorum."

Irene, Michael'ın cevabıyla rahat bir nefes aldı.

'O da farklı hissediyor mu?'

Biraz dağınık olduğu o zamanlardan oldukça farklı görünüyordu.

'Acaba büyü anıları etkiler mi?'

Eğer durum buysa, onun utanç verici davranışını da doğru düzgün hatırlamayabilirdi.

"O zaman, ne sebeple..."

Arınma değilse, onu ziyaret etmesi için başka hangi neden olabilir? Ne kadar düşünürse düşünsün, gerçekten başka bir neden bulamadı.

"Bana zindanlara kadar eşlik edersen sevinirim."

"...!"

Irene'nin gözleri Michael'ın sözleriyle genişledi.

Holy Night: My Husband is Definitely a Paladin (R19)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin