içerik uyarısı: cinsellik düşündürücü sahneler
***
Arındırmak için büyüyü göndermenin bir jestten başka bir şey olmadığını herkesten daha iyi bilse de...
"Ah, uh!"
Irene yarı boğuk bir iniltiyi geri boğdu. Geçen seferki gibi, onun önünde tekrardan yaptığını fark ederken utanarak başını eğdi. Sadece alt kısmının da koltukta kıvrandığını görebildiği için, bu onu daha da utandırdı.
"Lütfen, dur! Yeter!"
Onu uzaklaştıramayan Irene, direnmeye çalıştı, ancak çabaları boşunaydı. Geçen seferden daha şiddetli bir şekilde nefes nefese kalmıştı, belki de daha fazla büyü aldığı için.
"Hayır, henüz değil. Sadece biraz daha, lütfen."
Aynı sözleri bir papağan gibi tekrarlayan Michael, onu tutmaya devam etti. Gitmesine izin vermeyeceğini anladığında sesi gözyaşlarıyla çatladı.
Garip bir şekilde, geçmişe döndüğünden beri, önceki hayatındaki Michael değişmişti. Geçmişte, ondan bırakmasını isteseydi, bunu hemen yapardı. Hayır, başlangıçta bu kadar samimi bir durumda bile olmazlardı.
Bu yüzden bu kadar çok korkuyordu.
Michael'ın bundan sonra ne yapacağını tahmin edemiyordu ve bir an için onunla geleceğinin düşündüğü gibi olmayabileceği korkusuna kapıldı.
Kavramasını gevşetti, ama birbirine sarılmış ellerini bırakmadı ve parmaklarını yavaşça onların arasına bastırdı, birbirine sürttü.
Bu sadece parmakların birbirine sürtünmesinin bir eylemiydi, ama garip bir şekilde, Irene için çok erotik geldi. Sanki parmağından başka bir şey onun içine sürtünüyormuş gibiydi...
Sonra Michael eğildi ve Irene'nin kulağına fısıldadı.
"Yavaş yavaş geliştireceğiz."
Yüzüğe aşılayacakları büyüden bahsediyor olmalıydı. Bunu anlayan Irene'nin vücudu, sanki duymaması gereken bir şey duymuş gibi şiddetle titredi. Geri adım atmaya çalıştığında, muazzam büyülü enerji bir kez daha onun ellerinden aktı.
Bu henüz saflaştırma güçleri için çok güçlüydü. Titreyen vücudu sonunda kuvvete dayanamadı ve kanepenin sırt dayanağına doğru çöktü.
Irene bu kadar görünür sıkıntı belirtileri gösterse bile, Michael'ın tutuşu sağlam kaldı. Hayır, daha ziyade, büyülü enerjiyi görünürde bir son olmadan Irene'nin vücuduna zorla itmeye devam etti.
Ne pahasına olursa olsun bundan kaçınmaya çalıştı ama sonra fark etti. Arındırmak dışında bundan kaçmanın bir yolu yoktu.
Kaçmak için mücadele ederken bacakları tükendi. Irene, büyünün onu yıkamasına izin vererek vücudunu elinden geldiğince gevşetmeye çalıştı.
"Ah, hmmm..."
Ancak, vücudunu patlatacakmış gibi dolma hissi onu tekrardan gerdi.
"Hnn, uh, evet...."
Hareket ederek biraz daha rahat bir pozisyon bulmaya çalıştı, ancak ne kadar çok denerse, büyülü enerjinin ona girdiğini o kadar keskin bir şekilde hissetti.
Sonra, tekrar, Michael fısıldadı.
"Yavaşça rahatla. Bir kerede yutmaya çalışma, ama yavaş yavaş al."
Rahatsızlıktan bunalmış olan Irene'nin puslu zihni sözlerini emdi. Başka ne yapacağını bilemeden onun tavsiyesine uydu.
Yavaş yavaş, direnmeden ona soktuğu şeyi kabul etmeye çalıştı. Her zahmetli nefeste ağrı yavaş yavaş azaldı.
Irene derin bir nefes aldı ve içine giren büyüyü arındırma sürecine başladı. Sonundan başlayarak, sanki büyüyü okşuyormuş gibi, yavaşça arındırdı ve farkına varmadan acı azalmaya başladı.
"Haah, ha..."
Düzensiz nefesleri bile sabit bir ritim bulmaya ve sarsılan vücudu yavaş yavaş rahatlamaya başladı.
Michael onayla gülümsedi ve tekrardan fısıldadı.
"İyi gidiyorsun. Gelecekte daha sık arınma isteyeceğim. Bu, daha büyük şeyleri kabul etmeni kolaylaştıracak." (Mekdlekr fesatım evet)
Irene, daha kolay olsa bile hala bunaltıcı olduğunu bilerek dalgın bir şekilde başını salladı. Evet, dediği gibi yapsaydı, sonunda buna alışırdı.
Irene başını kaldırmak için mücadele etti. Ter ve sıcaklığın bulanıklığı boyunca Michael'ın gülümsediğini görebiliyordu.
Garip bir deneyimdi. Geçmişte onunla temas halindeyken hiç böyle gülümsememişti...
"Irene."
Başka bir şey düşünmemesini söylüyormuş gibi, ellerini tekrar sıkıca kavradı.
"Bana bir kez daha katlan."
"Hmph!"
Başka bir dayanılmaz büyü telaşı onun üzerine geldi.
Irene'nin hafızası orada sona erdi.
* * *
Ve ertesi gün.
"Ben 8. Sınıf mıyım?"
Irene duyduklarına inanamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holy Night: My Husband is Definitely a Paladin (R19)
Genel Kurgu'Bu gece, bir kez daha, onun arınmasını özledi.' *** Mutsuz bir hayatı olmuştu. Arınma gücüne sahip olmasına rağmen, Irene en düşük rütbe olarak kabul edilmiş ve bu kısa hayatında hiç kimsenin sevgisini veya kabulünü almamıştı. Son anlarında bile ya...