İçerik uyarısı: Cinsel içerikli sahneler*
Onun eliyle kenetlenmiş eli yanıyormuş gibi hissetti.
Temas noktasından başlayan ateşli bir ısı, tüm vücuduna hızla yayıldı. Onu tüketti, her bir damarı kızdırdı.
Irene'nin nefesi boğazına takıldı ve bir an için neredeyse boğuluyormuş gibi hissetti.
İlk şok azaldıkça, tüm varlığına nüfuz eden hassas bir dokunuş gibi kalıcı bir sıcaklık onun yerini aldı.
Gücü zayıfladı ve direnme iradesinden yoksundu, sıcaklık vücudunun çeşitli yerlerinden patlayan küçük alevler olarak tezahür etti.
"Ah!"
Gözlerinin önünde bir ışık parladı ve titredi. Hafifçe ayrılmış dudakları, tam olarak yutamadığı istemsiz inlemeleri serbest bırakmaya devam etti.
'Bu neden oluyor...?! Daha önce böyle değildi!'
Irene, onu geçmiş yaşamında arındırdığındaki hissi canlı bir şekilde hatırladı.
'O zamanlar, sadece sıcaktı...'
Büyü sonsuz bir alev gibiydi. Ne kadar çok birikirse, ateş o kadar büyük olur, zihni o kadar çok yanar ve aklınızı sökerdi. İnşa edildiğinde, insanın insanlığını terk etmesine neden olan bir güce dönüşen uğursuz bir alevdi.
Arıtıcı, bu alevi tamamen söndürebilecek tek varlık olarak duruyordu.
Arıtıcı kontrol edilemeyen bir yanma hissine katlanırken, şövalyeler giderek daha fazla arınma dokunuşuna bağımlı hale gelirdi. Ancak, bu sadece şövalyelerin bakış açısıydı. Arındırıcılar için ölümün tadıydı. Diğerinin içinde barındırdığı alevleri söndürmek zorunda kalırlardı.
Akıl tüketen bir alevi söndürmek kolay değildi. Her şeyden önce, süreç boyunca sürekli olarak büyüden etkilenen arındırıcılar, genellikle kendi akıl sağlıklarını bırakırlardı.
Büyü, en derin girintilerimize gömülü alçak doğayı tarayarak aklı ortadan kaldırır. Bu nedenle, büyünün etkisi onları kırmakla tehdit ettiği için, arınma sırasında akıl sağlıklarını tutmaya çalışmak zorunda kalırlardı.
Ancak bu, tüm temizleyiciler için evrensel bir deneyim değildi. Sağlam bir arıtma yeteneği, en şiddetli alevleri bile söndürebilirdi. Ancak Irene, 10. Sınıf arıtma yeteneğiyle titreyen büyüyü kavramak için mücadele etti. Diğerleri onu şekillendirip kullanırken, onun için büyü, sıcak yanan garip bir güçten başka bir şey değildi.
Geçmiş yaşamında, Irene'nin uygun arınma seansı hakkında soracak kimsesi yoktu, bu yüzden deneyimlerini biraz iyi tanıdığı tek kişi olan Wilhelmina ile paylaşırdı.
"Sadece sıcak mıydı?"
Irene'nin sözlerini duyan Wilhelmina, dünyanın en acınası kişisine tanık olmuş gibi bir ifade takınmış, sonraysa küçük bir sesle fısıldamıştı.
"Asla bilemeyebilirsin, ama... arınma, gerçekte, oldukça zevkli olabiliyor. Diğer çiftler sadece arınma uğruna bedenleri karıştırmaz."
O sırada Irene, Wilhelmina'nın sadece onunla dalga geçtiğini düşünmüştü.
Arınmanın böyle hissetmesinin hiçbir yolu yoktu...
"Ah, ah, ah!"
Hala Michael'ın elini tutan Irene titredi. Vücudunun her yerinden patlayan kıvılcımlar hiçbir azalma belirtisi göstermedi. Nefesi düzensiz hale geldi ve görüşü bulanıklaştı. Ancak, diğer duyuları arttı.
Elinde tuttuğu, onunkiyle kenetlenen ateş, dalgalanmaya devam etti.
'Sadece ne kadar birikti?'
Geçmiş yaşamlarında, bir günde ondan fazla zindanı yok ettiğinde bile, içinde biriken büyü bununla karşılaştırıldığında bir şey değildi. Şu anda, daha önce yaşadığı hiçbir şeye benzemeyen muazzam miktarda büyü içine dökülmeye devam etti.
Sanki kendisi büyüye dönüşmüş gibiydi.
Bu gidişle, onu arındıramadan önce Irene'nin akıl sağlığını tamamen yok edecekti. Irene'i en çok üzen şey, tüm vücudunda akan duyguydu.
"Ha, hahng! Ah, ah...!"
Aralıksız inlemelerin ortasında, Irene acıdan başka bir şeyin kök salmaya başladığını fark etmeye başladı.
'Bırakmam lazım...!'
Soğukkanlılığını geri kazanması ve onu tekrar daha dikkatli bir şekilde temizlemeye çalışması gerektiğini biliyordu. Ne yapması gerektiğini anlayarak elini serbest bırakmaya çalıştı.
Ancak o anda Michael zorla tutuşunu sıkılaştırdı.
"...!"
Şaşıran Irene, elini çekmeye çalıştı, ama boşunaydı. Hiçbir koşulda bırakamıyormuş gibi, Michael tutuşunu daha da sıkılaştırdı.
Bu son değildi. Fark edilmeden, uzun, sağlam parmakları yumuşak bir şekilde onunkilerin arasından kaydı. Yıllarca kılıç kullanan kaba nasırları, parmaklarının arasındaki hassas deriye karşı sıyrıldı. Şimdi, sahiplik iddiasındaymış gibi, elini sıkıca sıktı.
"Ah, uh..."
Ondan akan büyünün yoğunluğu güçlendi.
"Bu kadar yeter, bırak!"
Bir şeylerin ters gidebileceğini sezen Irene, elini tekrar çekmeye çalıştı. Ancak, ne kadar çok direnirse, Michael ona o kadar çok tutundu.
Bırakmama konusundaki ısrarı onu şaşırttı. Bu onun gibi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holy Night: My Husband is Definitely a Paladin (R19)
Fiction générale'Bu gece, bir kez daha, onun arınmasını özledi.' *** Mutsuz bir hayatı olmuştu. Arınma gücüne sahip olmasına rağmen, Irene en düşük rütbe olarak kabul edilmiş ve bu kısa hayatında hiç kimsenin sevgisini veya kabulünü almamıştı. Son anlarında bile ya...