Bölüm 64

395 30 4
                                    

Arınma için ona baskı yaptığından dolayı özür dileyerek başını eğdi.

"Seni arınmaya zorladığım için üzgünüm."

Gerçekte, özür dilemek için hiçbir nedeni yoktu. Arınma bir çiftin göreviydi. Haklı olarak haklarını ileri sürmüştü. Yine de, neden olduğu zorluk için özür dilediğini görünce, garip bir şükran duygusu hissetti.

Bundan sonra, birkaç adım ötede durdu ve Irene'e şimdilik birkaç zindanı temizleyeceğini ve odasında mümkün olduğunca kalmasının onun için en iyisi olacağını söyledi.

"Yüzük yüzünden seni rahatsız eden insanlar olabilir. Şu anda kendini iyi hissetmeyebileceğini anlıyorum, bu yüzden lütfen ben dönene kadar dinlenmekten çekinme."

Biraz daha tavsiye verdikten sonra aceleyle odadan çıktı.

"Onu arındırırken bana bu kadar sıkıca sarılmasına rağmen..."

Irene, işini bitirir bitirmez ne kadar çabuk ayrıldığı konusunda bir hayal kırıklığı hissetti.

"Eminim er ya da geç kaleye dönecektir."

Ne zaman döneceği belli değildi. Önceki yaşamlarında, zindanlarda tek başına dolaşır, bu yüzden sadece birkaç günde bir kaleye uğrardı.

"Belki bir hafta veya daha fazla."

Ama Irene, Michael'ın geri gelmesini bekleyerek oturamazdı. Şimdilik ellerinden geleni yapmaları gerekiyordu.

"Pekala. Hediyeli davetiyeler göndererek ve bir ziyafet düzenleyerek başlayalım."

Irene'nin sözleriyle Reyna ve Cynthia birbirlerine baktılar ve heyecanlı bir kıkırdama paylaştılar.

* * *

Bir hafta sonra Irene, ağzında acı bir tatla ziyafet salonuna baktı. İyi bir katılım ummasına rağmen, sadece beş çift mevcuttu.

"Neler oluyor? Herkes kesinlikle geleceklerini söylemişti...!" Reyna haykırdı, ıssız ziyafet salonuna şaşkın bir ifadeyle baktı.

Yirmi üç çift katılımlarını doğrulamıştı. Ancak, iş ona geldiğinde, sadece beş çift ortaya çıktı.

Tam o sırada, Cynthia nefes nefese koşarak geldi.

Nefesini tuttu ve açıkladı, "Nedenini öğrendim. Birkaç saat önce prensesin adamları davetiyelerimizi alan herkesle iletişime geçtiler ve çevresinin üyesi olmayanların bile katılabileceği bir son dakika ziyafeti düzenlediler."

Irene yardım edemedi ama sırıttı.

"Bizi görmezden geleceklerini düşünmüştüm, ama bu kadar kısa sürede bir ziyafet düzenlemelerini sağladığımızı düşününce, çok fazla etkimiz olmalı."

"Ama bu hala şu anlama geliyor..."

Reyna, ümitsiz bir ifadeyle ziyafet salonuna baktı. Onun çifti, Felix, başka bir çiftle konuşuyordu, ama o bile rahatsızlığını gizleyemedi.

"Bu bir başarısızlık."

Cynthia'nın omzu solmuş çimen gibi sarktı. Reyna'nın dediği gibi, işler böyle devam ederse, bu gerçekten bir başarısızlık olurdu.

Gelen insanlar bile boş balo salonuna ve bastırılmış ruh haline bakıyorlardı, onun yerine Prenses'in etkinliğine gitmeleri gerekip gerekmediklerini merak ediyorlardı.

Sonra beklenmedik bir şey oldu.

"Bir ziyafet verdiğini duydum, bu yüzden geldim, ama çok mu geç kaldım acaba?"

"Sör Michael!"

Arkalarından gelen ses, Irene'nin zevkle dönmesine neden oldu.

Her zamankinden biraz daha darmadağınık ama yine de bir paladinin ihtişamıyla Michael duruyordu.

Onu gördüğü an ne yapması gerektiğini anladı.

Neredeyse bilmeden, Irene elini sıkıca tuttu ve onu tenha bir noktaya doğru götürdü. Michael direnmedi ve tek kelime etmeden onu takip etti.

Kulakları kapalıyken, Irene dikkatli bir şekilde konuşmak için ağzını açtı.

"Sör Michael, senden bir iyilik isteyeceğim."

"Evet."

"Benim için bir zindanı fethedebilir misin?"

"Bu sana verdiğim bir sözdü, bu yüzden sormana bile gerek yok."

Irene başını salladı.

"Ancak, daha önce üzerinde anlaştığımızın aksine, istediğim zindan orta seviye bir zindan. Ve ödülleri bizimle girenlerle paylaşabileceğimizi umuyordum."

"...."

Irene'nin sözleriyle bir an için sessiz kaldı. Bir süre sonra bastırılmış bir sesle konuştu.

"Bildiğin gibi, ben Tapınağın bir şövalyesiyim. Kazandığım her şeyin aç ve acı çekenlere gitmesi doğru olur."

Beklendiği gibi. Belki de ödülleri başkalarıyla paylaşmayı ummak bile çok fazlaydı. Tam başka bir yol düşünmek üzereyken, o konuştu.

"Ama bu sefer istediğin gibi yapacağım."

"Ah! Gerçekten minnettarım—!"

"Sadece," Michael, "bana benim de arzuladığım bir şeyi verirsen," diye sözünü kesti.

Holy Night: My Husband is Definitely a Paladin (R19)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin