"Hiç gerçekleşmemiş kötülükler bize ne kadar acıya mal oldu."- Thomas Jefferson
◾◽◾◽◾◽
Kakashi Hatake sokakta yürüyor, kitabını okuyordu. Bir Şinobi Nasıl Ölmeli ? Gerçekten saçmalıklarla dolu bir kitaptı.
Ama o sadece vakit geçirmek istiyordu. Ve bu kitap ona Rin'i, Obito'yu, Minato'yu, Kushina'yı ve babası Sakumo'yu hatırlattı.
Genin ekibini almaya giderken Hokage'nin Icha Icha Paradise'ı okuması durumunda onu öldüreceğine şüphe yok.
"Kakashi, rakibim!"
Gümüş saçlı adam içini çekerek kitabını kapattı. Bu sinir bozucu olacaktı.
"Evet Guy?"
"Sana meydan okuyorum-"
"Hayır. Ben genin ekibimi almaya gideceğim."
"Ama ama ama her zamanki gibi onları başarısızlığa uğratacaksın!"
Kakashi yeşil taytlı adama kaşını kaldırdı. Herkes yalnızca tek gözünü görebildiğinden bu konuda oldukça başarılı olmuştu.
"Kim diyor? Belki de pas verecek takım onlardır." Kakashi uzaklaşmaya başlamadan önce omuz silkti.
Guy içini çekti, bıkkınlıkla. "İyi...iyi. Sana daha sonra meydan okuyacağım!"
Kakashi gözlerini devirdi; özür dilerim, göz. "Umarım değildir."
Adam caddeden aşağı doğru ilerledi, insanlar hemen ünlü Kopya Ninja'ya yol açtılar. Kakashi, yanından geçerken kendisine gösterilen ilgiden ve fısıltılardan gerçekten hoşlanmıyordu ama artık normaldi.
Jonin akademinin kapısının önünde duruyordu, aslında ilk defa erken gelmişti. Gerçekten, bu sefer sadece genin yığınını incelemek istiyordu.
"Ah, Kakashi." Bir adam el sallayarak öne doğru yürüdü.
Kakashi ona kapalı gözleriyle gülümsedi. "Asuma. Selam."
"Onları almaya mı geldin?" Asuma ağzında sigarayla sordu.
"Evet." Kakashi başını salladı. "Sen?"
"Aynı şekilde." Asuma içini çekti. "Bende bu neslin Ino-Shika-Cho'su var. İlginç bir grup olduğunu söylemeliyim. Ebeveynlerine çok benziyor."
Kakashi hafif bir kahkaha attı. "Ino-Shika-Cho, ha? Muhtemelen en çok bende var... uzak grup diyelim."
"Uchiha çocuğunu yakaladın mı?" Asuma cevabını bildiği halde sordu. Kakashi açıkça öyleydi, çünkü çocuk bir Uchihaydı, bu da onun Sharigan'a sahip olması gerektiği anlamına geliyordu ve bunu çocuğa yalnızca Kakashi öğretebilirdi.
Kakashi başını salladı. "Ve Fox'un çocuğu ve Haruno."
"Elbette." Asuma kıkırdadı. "En yetenekli dahi diğer dahilere ders veriyor, öyle mi?"
Kakashi başparmağını sınıfa doğru sallamadan önce gözlerini devirdi. "İçeri girecek misin?"
"Bana şans Dile." Asuma, sigarasından uzun ve derin bir nefes almadan önce göz kırptı ve kendinden emin bir şekilde öğrencilerinin isimlerini yüksek sesle bağırarak odaya yürüdü. "Ino Yamanaka, Shikamaru Nara ve Choji Akimichi, benimlesiniz!"
Kitabını açan Kakashi, Asuma çocuklarıyla birlikte dışarı çıkarken kapıya baktı. Kakashi ebeveynlerine çok benzediklerini itiraf etmek zorunda kaldı.
"Ne zaman içeri gireceksin?" Kakashi'nin yanından geçerken bir kadın sesi sordu.
Cevap vermeden önce başını kitabından bile kaldırmadı. "Hepsi zamanında, Kurenai. Hepsi zamanında. İyi şanslar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...