◾◽◾◽◾◽
"Bu taraftan çocuklar." Pakkun, iki genini devasa Kuyruklu Canavar ve Sasuke'ye doğru yönlendirdi.
Sasuke'nin canavarın kuyruğu tarafından fırlatıldığını gören Sakura'nın yüzü sertleşti. "Çok teşekkür ederim Pakkun."
"Gerek yok Pinkie," dedi Pakkun huysuzca. "Durun, arkamızda biri var."
"Onların dikkatini dağıtacağım." Sakura teklif etti. "Naruto'nun Shukaku'ya karşı çıkması gerekiyor."
"Tamam," Pakkun başını salladı, "Sarışın, bu taraftan."
Hızlıca veda ederek Naruto yollarını ayırdı ve Sakura hiç vakit kaybetmeden tuzaklar kurup ağaçların arasına saklandı, kendisini ve Naruto'yu takip eden tehditleri izledi.
"Vay be..." Sakura yutkundu, "dokuz tane var. Kami'ye şükürler olsun ki berbat Naruto'nun geride bıraktığı izleri değiştirdim."
"Çabuk git! Kazekage'nin oğlunu durdurmadan çocuğu yakalamalıyız!" Bir ninja bağırdı.
Sakura gülümsedi. "Sanmıyorum. Fusenmei Genzo (Görme Bulanıklığı)!"
Üçü birdenbire bulanık görüş yaşadı; bu, bayrak kaldırmamak için yeterli bir sayıydı. Eğer çok fazla insanı genjutsu altına alırsa, bu onun bir genjutsu olduğu açıkça ortaya çıkacaktı.
"Iwa Toge Fushido no Jutsu (Kaya Dikenli Yatak Jutsu)!" Sakura tıslayarak o üçünü ve fazladan ikisini öldürdü. Dört kişi kaldı ve Sakura'nın pozisyonunun rüzgarını aldılar ve saldırmak için yavaşça yaklaştılar.
"...bok." Sakura, üzerinde bulunduğu ağaca hızlanmalarını izledi ve saldırdıklarında kendini savunmak için bir kunai çıkarmaya zar zor vakti oldu.
Eğilmek, kaçmak, yumruklamak, tekmelemek, kesmek, öldürmek, fırlatmak, engellemek... Sakura beş dakika içinde silahsızlandı ve son silahına başvurmak zorunda kaldı.
"Mecbur kalmadıkça kullanmazsın. Çok fazla konsantrasyon ve çakra gerektirir, bu yüzden sadece son çaredir. Bunu yalnızca öldürmek istediğin rakiplerin üzerinde kullanırsın. Arkadaşların ve sevdiklerin üzerinde asla kullanma. Anla, Sakura." ?"
Sakura dişlerini gıcırdattı. Anlıyorum Katsumi-sensei.
"Chakura no Mesu (Çakra Diseksiyon Bıçağı)," diye mırıldandı Sakura, artık çakrayla kaplı olan sağ elini çılgınca sallamadan önce.
"Ha, sence bu..." Çakra karnından geçerken ninja bir çığlıkla kendi cümlesini kesti.
Diğer Ses ninjaları çıldırdı. "İyi misin?"
Görünürde bir yara yoktu ama Sakura onu yaraladığını biliyordu. Bu çakra bıçakları insan vücuduna içten zarar verir ve genellikle asla tamamen iyileşmezler. Bu yüzden bu kadar etkili bir silahtı.
"Hai" Sakura bir kez daha savurdu ve bu kez bir Oto-ninjanın nefes borusunu keserek onu anında öldürdü. "Al bunu!"
Haruno nefes nefese, çok az çakrasının kaldığını biliyordu ve bu yüzden bilincini kaybetmeden önce son ikisini bıçakladı, ağaç dalının yanından yere düştü, etrafı dokuz ölü Oto-ninjayla çevriliydi.
◾◽◾◽◾◽
Naruto bir ikilem yaşıyordu. Sasuke'yi koruyup Tek Kuyruklu'nun Konoha'ya saldırma riskini mi göze alacak, yoksa kanayan Sasuke'yi bırakıp Shukaku'yu mu durduracak?
Naruto bir süre bekledi ve Sasuke ile ilgilenirken onun yerine savaşacak klonları topladı. Eğer Sakura gelebilseydi Sasuke'yi ona bırakırdı.
Ama o hiç gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...