18.bolüm

26 6 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

Üçüncü aşama geldi.

Bir nevi.

"Kami," Naruto inledi, "ön eleme turları mı yapmamız gerekiyor?!"

"Çok fazla insan geçti" diye mırıldandı Sakura.

Sasuke kaşlarını çattı. "Bu nasıl mümkün olabilir? Bu kadar çok parşömeni olmamalı!"

"İlk aşamayı da çok fazla insan geçti," diye mırıldandı Sakura, asık suratla. 7. Takım'ın üç üyesi, Ölüm Ormanı'ndan çıkan ilk takım oldukları ve ikinci takımın ancak dördüncü günde çıktığı için ön turlara katılmak zorunda kalmalarından rahatsızdılar.

Kakashi burnu bir kitaba gömülü halde oraya doğru yürüdü. Üç genin de düşünceli tavrını görünce içini çekti ve kafalarına vurdu - Sakura adına taviz vermek zorundaydı, bir kıza vurmak tuhaf geldi ve bu yüzden onun saçını mahvetti.

"Neşelenin çocuklar," Kakashi gülümsedi, "muhtemelen kazanacaksınız yani... yaşasın!"

"Ama Kakashi-sensei!" Naruto sızlandı ve fazladan bir darbe aldı.

"Dört yaşında bir çocuk gibi davranmayı bırak Naruto. Shinobi'nin sınırları var." Kakashi burnunun kemerini sıkarak iç geçirdi. Genellikle bunu yaptığında bu bir rahatsızlık işaretiydi ve genin ölüm arzusu olmadığı sürece, yaptıkları her şeyi bırakırlardı.

"Başlıyor" dedi Sakura konuyu değiştirerek sensei'sine bakarak.

Naruto gözlerini kısarak ekrana baktı. "Ah bak. Sasuke ilk önce... şey... Yoroi ile mi? Kim o?"

"Baka," Sakura içini çekti, "Kabuto'nun takımından biri. Şimdi Sasuke'de çakra yok. Hımm?"

"Hai, hai..." Sakura ona annesini hatırlatan bir bakış attığında Sasuke başını salladı. Ölmüş anne, şimdi. 

Uchiha katliamını düşünmek bile Sasuke'nin bağırsaklarını kusmasına sebep olmuştu ama durum eskisi kadar kötü değildi. Itachi'yi öldürmeyi o kadar istemeden önce muhtemelen onu kızdıracak kadar aptal olanı öldürürdü.

"Oraya git ve kazan, dostum!" Naruto göz kırptı.

Sasuke hafifçe gülümsedi. "Ne dersen de, usuratonkachi."

Sasuke hiçbir zorluk yaşamadan korkuluktan aşağı atladı ve çoğu insanı şaşırttı. Hokage'nin yanında durmak için hareket eden Kakashi gözlerini devirdi ve tiyatroyla ilgili bir şeyler mırıldanarak Hiruzen'i sessizce güldürdü.

"Aydin. Sasuke Uchiha ve Yoroi Akado." Yeni turun gözetmeni Hayate boğazını temizledi. "Kurallar temelde öldürme değildir. Mümkün olan her şekilde kaybedebilirsiniz ve buna muhalefetinizin zihin kontrolü de dahildir. Hazır mısınız?"

"Merhaba." İki genin başını salladı.

Hayate dirseğinin içine öksürdü. "Özür dilerim. Git!"

İleriye doğru sıçrayan Yoroi, Uchiha'ya doğru hamle yaptı, o da zarafetle kaçıp Yoroi'nin yanına bir tekme atarak ninjayı uçurdu. Sasuke çakra aşılı bir yumruk indirirken Yoroi küfrederek tökezleyerek yoldan çekildi. 

Uchiha, çakrayı kullandığı için kendini azarlamadan önce Lanet İşaretinin yarattığı acıdan ürperdi. Bu dövüş Sasuke'nin istediğinden daha uzun sürecekti ama kazanacaktı. Eğer sadece taijutsu kullanabilseydi sadece taijutsu kullanırdı.

Yoroi tekrar Sasuke'ye doğru hamle yaptı ve bir parmağını Uchiha'nın derisine sürmeyi başardı ve çakrasının yaklaşık yüzde beşini emdi. Fazla değildi ama biraz zarar verebilirdi.

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin