◾◽◾◽◾◽
Sabah yeniydi ve hava sessizdi. Kuşlar hoş bir melodiyle cıvıldıyor ve güneş yeni doğuyordu. Saat sabahın altısı gerçekten huzurlu ve sakin bir saatti.
Ta ki basit bir çığlıkla parçalanana kadar.
Hayır kimse duymadı. Bunu yalnızca çığlık atan kişi ve etrafındaki doğa duydu.
"Lanet olsun," diye tısladı Sakura kırık bir kaburga kemiğini iyileştirirken, "lanet olsun, kahretsin!"
Şu anda Takım 7, Kakashi'nin bir saat geç gelmesinden dolayı yaklaşık bir saattir hayatta kalma kursundaydı, bu da onların canını sıkıyordu. Ve onların kötü ruh hallerine ek olarak, Kakashi bir gülümsemeyle eğitim sahasının normalden daha tehlikeli olduğunu çünkü içeride bir canavarın dolaştığını duyurmuştu.
Ve Sakura şu anda o canavar tarafından kovalanıyordu.
Devasa bir hayvandı, panter ile şahin karışımıydı. Kanatlara ve pençelere dönüşen şık siyah kürk ceketi ona vahşi bir görünüm kazandırıyor.
"Fuc-" Sakura kuşun saldırı hattından çekildi.
Sasuke tek kaşını kaldırıp kıza baktı. "Küfür ettiğini bilmiyordum."
Sakura'nın gözleri parladı. "Çok teşekkür ederim Sasuke!"
Sasuke onun kendisini onun üzerine atmasını bekliyordu ama olmadı. "Fangirl yapmayacak mısın?"
Sakura kızardı. "Aslında ben aslında öyle biri değildim, sadece diğer kızlar gibi olmak içindi. Öne çıkmayı sevmiyorum, bu yüzden Ino ne yaparsa onu yaptım."
Sasuke kaşlarının tekrar kalktığını hissetti. "Uyum sağlamak için fangirl mü oldun?"
Sakura içini çekti. "Biliyorum, biliyorum. Bu çok aptalca. Ama yine de teşekkürler."
"Tanrıya şükür." Sasuke, Sakura'yı şaşırtacak şekilde rahat bir nefes aldı. "Ben fangirl'lerin olduğu bir takımda değilim."
Sakura onun kanlı sağ kolunu görmeden önce kıkırdadı. "Ah kahretsin, bu kötü görünüyor."
"Birbirimize yardım etmememiz gerekiyor" dedi Sasuke, Sakura onu iyileştirmek için az da olsa tıbbi ninjutsu bilgisini kullanacağı için başını sallayarak.
"Ama sen-"
Ayrılmak için arkasını dönmeden önce Sasuke anlamlı bir şekilde "Hiçbir çakra kullanmadım" dedi. "Gün boyunca dayanamayacaksın Sakura. Kalacak güvenli bir yer bul."
Sakura, altına sığındıkları ağacın yukarısında kaybolmadan önce başını salladı ve takım arkadaşına teşekkür etti. Yeşil gözlü kız, mutasyona uğramış hayvanlara karşı gardını yüksek tuttu ve bu devasa canavarla bir daha karşılaşmak istemedi.
◾◽◾◽◾◽
"Kakaşi!"
Kakashi başını Icha Icha kitabından kaldırdı. "Kurenai. Nasıl yardımcı olabilirim?"
Kırmızı gözlü kadın gülümsedi. "Takımınızı hiçbir yerde göremiyorum. Çocuklarımı eğitmeme yardım edebilir misiniz? Bu işte yeniyim, bu yüzden ne yapacağımı bilmiyorum."
Kakashi kitabını kapattı ve duvara yaslanmadan düzgün bir şekilde ayağa kalktı. "Elbette. Bir bakıma kendilerini eğitiyorlar."
"Güzel." Neyse ki Kurenai, öğrencilerinin kendilerini nasıl eğittiklerini sorgulamadı, aksi takdirde Kakashi, Hokage'nin öğrencilerini Ölüm Ormanı'na göndermeyi kabul ettiğini ona açıklamak zorunda kalacaktı. Zorlu antrenman taktikleri hakkında fısıldayan herhangi bir kişiye ihtiyacı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...